Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته بسیج رده‌های برتر جشنواره «مالک اشتر» ناحیه مقاومت بسیج سپاه صومعه‌سرا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همزمان با هفته بسیج، محفل انس با قرآن کریم و جشنواره مالک اشتر با حضور پایوران، سربازان و بسیجیان و حجت‌الاسلام راشدی نوری امام جمعه شهرستان با قرائت قاریان برتر استان گیلان همچون حاج یوسف ایزدی و اسماعیل وفایی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه صومعه سرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه از چهره‌های موفق در رده‌های برتر جشنواره «مالک اشتر» ناحیه مقاومت بسیج سپاه صومعه‌سرا تجلیل شد.

 

«سیدحسن حسینی» در این مراسم با بیان اینکه در این زمان که نظام اسلامی نیاز به سرباز دارد، امیدواریم که به عنوان سربازی کوچک در میان سربازان بتوانیم انجام وظیفه کنیم، اظهار کرد: ان شاالله در این مسیری که امام راحل به ما نشان داد، ثابت قدم باشیم و در استمرار این راه، مسیر زندگیمان به شهادت ختم شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه در راستای رشد و تعالي سازماني و ارتقاء آمادگي، جشنواره مالک اشتر در سطوح مختلف بسيج هر ساله برگزار مي‌شود، افزود: این جشنواره با الگو گرفتن از مالک اشتر فرمانده پرقدرت و بصیرت مداری که در کنار امام نخست شیعیان از حریم ولایت دفاع و ایستادگی کرد برنامه‌های فرهنگی خود را عملیاتی و اجرایی کرده است.

 

وی گفت: ارج نهادن به تلاش‌های رده‌های بسیج در راستای تحقق اهداف و اجرای مأموریت‌های محوله، تشویق رده‌های موفق و نیز وضعیت نظارت و ارزیابی‌ها از اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه مساجد هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد اردبیل محکومیت آشوبگران بسیج برگزیدگان جشنواره مالک اشتر جشنواره مالک اشتر محفل انس با قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها