Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره آخرین وضعیت صدور کارت بازی پنج بازیکن تیم نساجی برای دیدار با استقلال ارائه کرد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

جمشید نورشرق در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره آخرین وضعیت صدور کارت بازی برخی بازیکنان تیم فوتبال نساجی در آستانه دیدار با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان باشگاه نساجی قرار است وعده‌هایی که داده‌اند را عمل کنند و بعد از آن هم ما قرار است به وعده‌های خودمان عمل کنیم! تا این لحظه هم مالک و مدیران این باشگاه به بخش عمده‌ای از قول‌هایی که دادند عمل کردند و ما هم در فدراسیون فوتبال منتظریم تا در صورت عمل به سایر وعده‌ها، کارت بازی بازیکنان این تیم را صادر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا علیرضا حقیقی نیز با توجه به اینکه در دیدار هفته گذشته کارت بازی دریافت کرده بود باید برای این بازی مجدداً مجوز بازی دریافت کند، گفت: حقیقی با توجه به اینکه هفته گذشته مجوز بازی دریافت کرده بود، مشمول این رویه نمی‌شود و می‌تواند برای تیمش بازی کند.

رئیس کمیته تعیین وضعیت در پاسخ به این پرسش که «مدیران باشگاه نساجی باید چه تعهداتی را عملی کنند تا کارت بازی بازیکنان آنها صادر شود؟»، تأکید کرد: بخشی از دیون‌ و مطالبات باشگاه را طبق توافقی که انجام دادیم یا باید تسویه و یا رضایت طلبکاران را جلب کنند. بخش عمده‌ای از این تعهد انجام شده و الان هم من در فدراسیون فوتبال منتظرم تا سایر تعهدات انجام و ان‌شاالله مجوز بازی بازیکنان بعد از آن صادر شود.

به گزارش تسنیم،‌ محمد قاضی، مهرداد کفشگری، رضا جلالی، مجتبی رمضانی، و محمد حسین باباگلی بازیکنان تیم نساجی هستند که هنوز کارت بازی آنها در این فصل صادر نشده است.

دیدار تیم‌های نساجی و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

مشکل کارت بازی، گریبان حقیقی و قاضی را گرفت/ غیبت دو بازیکن نساجی مقابل استقلال؟

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم