Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:38:48 GMT

رزمایش بالگردهای تهاجمی روسیه در منطقه سیبری+ فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۹۰۰۰

رزمایش بالگردهای تهاجمی روسیه در منطقه سیبری+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

خلبانان بالگردهای تهاجمی ناحیه نظامی مرکزی روسیه در جریان یک مانور در منطقه سیبری و در شراط بد آب و هوایی، تجهیزات نظامی دشمن فرضی را با دقت کامل نابود کردند. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون «ازوزدا» روسیه، بالگردهای تهاجمی "میگ-24" ملقب به «تمساح» و بالگردهای جنگی-ترابری "میگ-8ای" ملقب به «ترمیناتور» متعلق به ناحیه نظامی مرکزی روسیه در جریان یک مانور نظامی در منطقه سیبری، اهداف مشخص دشمن فرضی را با دقت کامل نابود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی ناحیه نظامی مرکزی روسیه، خلبنانان این بالگردها ابتدا بمب‌ها و موشک‌های خود را بارگیری کرده و سپس آنها را به سمت اهداف تعیین شده که تجهیزات نظامی دشمن فرضی بود، شلیک کردند. وظایف تعیین شده برای آنها در شرایط دشوار آب و هوایی منطقه و هنگام ریزش برف انجام گرفت.

 

 

علاوه بر این، خلبانان روسی مانورهای مشخصی را برای فرار از تجهیزات پدافند هوایی دشمن فرضی انجام داده و به منظور پوشش امنیتی، در ارتفاع بسیار کم از سطح زمین پرواز کردند.

تماس تلفنی ترامپ با پوتین درباره آتش‌سوزی در جنگل‌های سیبریرزمایش تفنگداران ناوگان اقیانوس آرام روسیه+فیلماستفاده از سامانه‌های اس-400 روسیه در مانور صربستان + فیلم

پیش از این هم اعلام شده بود که نیروهای پلیس نظامی روسیه در حال اجرای مانوری ضدتروریستی است که این رزمایش در مناطق مجاور مرکز لجستیکی-تامین فنی ناحیه نظامی شرقی روسیه در منطقه خاباروفسکی هستند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89/CT16 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد

«دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس که برای دلگرمی و تقویت روحیه سران رژیم صهیونیستی در پی پاسخ تنبیهی ایران به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم علیه تهران شد.

به گزارش مشرق، کامرون در گفت‌وگو با خبرنگاران در اراضی اشغالی گفت: ما باید در کنار اسرائیل بایستیم و دیدگاه‌مان را درباره گام بعدی روشن کنیم.

وی پس از دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی گفت: مشخص است که اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام هستند. امیدواریم که اقدام آن‌ها تا جایی‌که ممکن است باعث تشدید نشود و همانطور که گفتم، هوشمندانه و در عین حال قوی باشد.

وزیر امور خارجه انگلیس در تداوم حمایت بی‌دریغ لندن از رژیم صهیونیستی گفت: ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم. بریتانیا در چارچوب نظام تحریمی خود، سپاه پاسداران و ده‌ها نفر در ایران را تحریم کرده است اما به نظرم ما می‌توانیم اقدامات بیشتری را صورت دهیم تا نشان دهیم که در یک جبهه هستیم.

وی با تکرار ادعاها علیه ایران مدعی شد: ایران پشت اقدامات بدخواهانه زیادی در منطقه است، از حماس و حزب‌الله و حوثی‌ها حمایت می‌کند و آن ها نیز باید پیام شفافی را از سوی گروه هفت دریافت کنند.

گفتنی است که ایران با بهره گیری از حق ذاتی دفاع از خود مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم اسرائیل، به ویژه حمله نظامی علیه مکان دیپلماتیک ایران که در روز ۱۳ فروردین ماه (اول آوریل ۲۰۲۴) در نقض آشکار حقوق بین الملل و بند ۲ منشور ملل متحد صورت گرفت و متعاقب آن ناتوانی شورای امنیت برای اتخاد تدابیر لازم برای محکومیت و مسئولیت پذیر کردن متجاوز، مجموعه ای از حملات نظامی علیه اهداف نظامی در سرزمین های اشغالی را انجام داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور تنبیه متجاوز، با استفاده از توانمندی‌های راهبردی اطلاعاتی، موشکی و پهپادی خود به اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی حمله و آنها را با موفقیت مورد اصابت قرار داد و منهدم کرد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد که به اهداف و اصول حقوق بین الملل و منشور ملل متحد متعهد است اما در بکار گیری حق ذاتی دفاع از خود بر اساس حقوق بین الملل در هنگام ضرورت تردید نخواهد کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز دیروز تصریح کرد: اقدام ایران کاملا مشروع و پس از مدت‌ها خویشتن داری در برابر حملات رژیم صهیونیستی انجام داده و این نشان دهنده رفتار کاملا مسئولانه و حرفه‌ای ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید
  • امسال رشد اقتصادی روسیه سریع‌تر از کشور‌های پیشرفته خواهد بود
  • بائربوک: افزایش تنش‌های خاورمیانه بیشتر به ضرر امنیت اسرائیل است
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار