Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:50:28 GMT

صدور ۳۱۵ تاییدیه آسانسور در لرستان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۹۵۸۰

صدور ۳۱۵ تاییدیه آسانسور در لرستان

به گزارش ایرنا، مرضیه قنبریان روز دوشنبه با اعلام این خبر بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسورها تاکید کرد و افزود: همه آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد تحت پوشش قرار گرفته که این موضوع به همه شهرداریهای استان به منظور لحاظ در صدور پروانه پایان کار ساختمانها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از ثبت اطلاعات آسانسور در سامانه مدیریت بازرسی و انجام مراحل اداری و بررسی های میدانی، تاییدیه نهایی در صورت نداشتن عدم انطباق، صادر می شود.

وی اظهار داشت: بر این اساس صدور پروانه پایان کار از سوی شهرداریها برای ساختمانهای دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، منوط به اخذ گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره کل استاندارد استان شد.

برچسب‌ها ایمنی استاندارد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمنی استاندارد لرستان ایمنی استاندارد لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • وجود ابهام درباره نحوه صدور تاییدیه‌های فنی قطار ملی مترو توسط ۲ شرکت اروپایی
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین