Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:24:56 GMT

اجلاس نماز در آبیک

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۹۷۹۰

اجلاس نماز در آبیک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اجلاس نماز شهرستان آبیک با محوریت نماز و مدرسه در سالن شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد.

حجت الاسلام میر امینی امام جمعه آبیک در اجلاس نماز این شهرستان گفت: پررنگ شدن نماز در جامعه زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی اخلاقی را ریشه کن خواهد کرد.

حجت الاسلام میر امینی افزود: جامعه آموزشی به ویژه مدارس نیازمند توجه و بازنگری در اقامه نماز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: حضور طلاب و مبلغان دینی در مدارس باید به عنوان یک اصل آموزشی برای آموزش ریشه‌ای نماز و مسائل دینی مورد برنامه ریزی مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اجلاس نماز شهرستان آبیک با محوریت نماز و مدرسه برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفسیر قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: خوب است که نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با تأکید بر اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور شد: مرحوم آیت الله آخوند (ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

کد خبر 6083981

دیگر خبرها

  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد