Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل انتظامی شهرستان ساری، با گرامیداشت هفته بسیج، عملکرد نیروی انتظامی را در هفته گذشته و آرام کردن ناآرامی ها بسیجی وار و جهادی دانست و با تقدیر از اقدامات مجموعه نیروی انتظامی استان و شهرستان ساری اظهار داشت: سختی کار نیروی انتظامی را درک می کنیم زیرا خط اول برخورد با مشکلات و شرارت ها، نیروی انتظامی است و خوب توانسته جریان ناآرامی ها را جمع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مازندران و شهرستان ساری در جریانات اخیر وضعیت خوب و سفیدی داشته است و این نشان از بصیرت بالای مردم استان مازندران است که با نیروی انتظامی همکاری و همراهی خوبی دارند.

وی حمایت مردمی را بزرگترین دلگرمی و پشتوانه نیروی انتظامی دانست و افزود: دشمنان به صراحت اعلام کردند که دو سال مشغول آموزش در زمینه شرارت های اخیر بودند و این ماجرای خطرناک و فتنه عظیم با کارآمدی نیروی انتظامی و همراهی مردم حل شده است.

امام جمعه ساری یادآور شد: نیروی انتظامی سعی کرد با زبان نرم با معترضان برخورد کند و در نهایت با دستگیری چندنفر غائله را حل کرد و با تدبیر و صبر عملکرد و رویکرد خوبی از خود به جا گذاشته است.

وی خواستار حفظ هوشیاری برای پیشگیری از حوادث احتمالی شد و گفت: نیروی انتظامی هوشیار و بیدار هستند و به موقع اقدامات خود را انجام خواهند داد.

کد خبر 4780566

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری نیروی انتظامی مازندران بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین شهرکرد قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه بسیج بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای حکم قضایی   اراضی ملی به مساحت تقریبی ۳ هکتار، واقع در پارسل ۴۳ سری ۶ هفت خال روستای چورت شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی شهرستان حوزه استحفاظی شویلاشت، مامورین پاسگاه گرماب، نیرو‌های شرکت مجری طرح انجام و اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • اکسیوس : وزیر خارجه آمریکا تشدید تنش با تهران را به ضرر واشنگتن و تل آویو می داند/ بلینکن: همراهی اردن و عربستان با ما در دفاع از اسرائیل نشانه خوبی برای آینده است
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری