Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی فوتبال اصفهان گفت: قاسم حدادی‌فر در بازی با فولاد آن بازیکن همیشگی نبود و فکر می‌کنم فکر او کمی درگیر جو اخیر و بحث‌های مدیریتی بود و مسئولان باشگاه باید کمک کنند این بار از دوش کاپیتان ذوب‌آهن برداشته شود. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد یاوری در برنامه دیدار برتر اصفهان درباره پیروزی یک بر صفر ذوب‌آهن برابر فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در نیمه دوم ذوب‌آهن تنها در یک دقیقه فوتبال منطقی خود را انجام داد و آن هم دقیقه آخر بود که به حفظ توپ روی آورد، هرچند که استرس هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن در نیمه دوم اصلاً بازی که پیش‌بینی می‌شد را انجام نداد، افزود: وقتی تصمیم می‌گیرید نوع خاصی از فوتبال را ارائه کنید باید مختصات آن را رعایت کنید. ذوب‌آهن خیلی زود به حالت تدافعی رفت و از آغاز نیمه دوم این کار را انجام داد و این فرصت را برای فولاد فراهم کرد که پیش‌روی کند؛ اگرچه فولاد هم احساسی بازی کرد و به دلیل فشاری که روی بازیکنان این تیم وجود داشت تصمیمات خوبی در پاسکاری نمی‌گرفتند.

مربی فوتبال اصفهان ادامه داد: در نیمه دوم شاهد یارگیری خوبی از هافبک‌های ذوب‌آهن نبودیم. هر چه توپ به دروازه ذوب‌آهن نزدیک می‌شد باید فشردگی یارگیری هم افزایش می‌یافت، در حالی که در چند صحنه فاصله وحید محمدزاده با مهاجم حریف حدود 5 متر بود و اگر آن بازیکن می‌چرخید می‌توانست گل بزند. همچنین دفع توپی که توپ را به محوطه جریمه خودی برگرداند نشان از استرس مدافعان دارد نه تصمیم منطقی آنها، پس ذوب‌آهن می‌توانست با حرفه‌ای‌گری نیمه دوم را اداره کند.

وی گفت: مثل اینکه در اواخر نیمه دوم در بین بازیکنان ذوب‌آهن تصمیم واحدی وجود نداشت و برخی بازیکنان رو به جلو و برخی تدافعی بازی می‌کردند. ذوب‌آهن باید در بازی‌های بعدی فکورانه‌تر تصمیم بگیرد و خونسردتر بازی کند.

اصفهان| ذوب‌آهن و فولاد؛ اولین شب آرامشاصفهان| خلعتبری: برابر فولاد لیاقت کسب 3 امتیاز را داشتیماصفهان| حدادی‌فر: در زمان مناسبی به فولاد گل زدیم

یاوری درباره تعویض‌های ذوب‌آهن تصریح کرد: درخشان‌مهر دفاع چپ است اما به عنوان یک هافبک بازی کرد و تیم کاملاً به لاک دفاعی رفت. خلعتبری می‌توانست زودتر به بازی بیاید. اگر قاسم حدادی‌فر بیرون می‌آید باید بازیکنی به بازی بیاید که به بازی آرامش دهد. پهلوان دیر به بازی آمد اما در حفظ توپ موثر بود، اما درخشان‌مهر تعویض موثری نبود؛ به نظر می‌رسید مأموریت او این بود که از خط هافبک جدا شود که تخصص او این نیست.

وی اضافه کرد: درباره بازی‌های بعدی ذوب‌آهن کمی نگران هستم، اما امیدوارم این تیم در بازی‌های بعدی نظم بیشتری داشته باشد.

مربی فوتبال اصفهان بیان کرد: فکر می‌کنم با بردی که برابر فولاد به دست آمد کمی اعتماد به نفس کادرفنی ذوب‌آهن بالا رفت و می‌توانند در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنند، اما همیشه رفتار و شخصیت تیم در تمام دنیا تابع رفتار سرمربی است. تهییج کردن تیم با استرس دادن به بازیکنان متفاوت است. منصوریان می‌تواند به بازیکنان انگیزه دهد و بازیکنان شیوه او را می‌پسندند پس باید استرس خود را کمتر کرده و بازیکنان را تشویق به بازی بهتر کند.

وی با بیان اینکه قاسم حدادی‌فر کمی از شرایط روحی و روانی مناسب دور بود، افزود: اگر قاسم بازیکن جوانی بود می‌توانستیم بگوییم به دلیل تغییر پست این‌گونه بازی می‌کند، اما او یک بازیکن باتجربه است و فکر می‌کنم فکر او کمی درگیر جو اخیر و بحث‌های مدیریتی بود و مسئولان باشگاه باید کمک کنند این بار از دوش کاپیتان ذوب‌آهن برداشته شود. برخی اظهارنظرها استرس ایجاد می‌کند، در حالی که ذوب‌آهن نیاز به آرامش دارد.

یاوری ادامه داد: پس از 5 سالی که با تیم‌های پایه ذوب‌آهن همکاری داشتم، در سال 92 و در حالی که کمک‌مربی لوکا بوناچیچ بودم تصمیم گرفته شد که از ذوب‌آهن کنار بروم ولی در هیچ مصاحبه‌ای علیه ذوب‌آهن صحبت نکردم و منتی هم بر سر کسی ندارم، چون اصفهانی هستم و باید به باشگاه شهرم کمک کنم.

وی بیان کرد: متأسفانه برخی افراد تا وقتی در جایی حضور دارند به آن مجموعه کمک می‌کنند ولی وقتی می‌روند، طور دیگری رفتار می‌کنند. ذوب‌آهن بزرگ‌تر از آن است که کسی با آن قهر کند. البته منظور من مدیریت سابق ذوب‌آهن نیست چون ایشان هم زحمات زیادی کشیده اما همه باید کمک کنند تا ذوب‌آهن 55 ساله سرپا بماند چون تیم ریشه‌داری است و باید این اتحاد را حفظ کنیم. رسانه‌هایی که این مسائل را بزرگ می‌کنند ممکن است افکاری پشت این رفتار آنها باشد که دوست نداشته باشند ذوب‌آهن نتیجه بگیرد. باید این مسائل را کنار بگذاریم تا سپاهان و ذوب‌آهن بالاترین رتبه‌ها را در جدول داشته باشند.

انتهای پیام/165ز

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد

در بارسلونا گاوی را به عنوان کاپیتان آینده بلوگرانا می‌بینند.

طرفداری | پاری سن ژرمن "شیفته" جذب گاوی، هافبک آینده‌دار بارسلوناست و در تلاش است تا این بازیکن جوان را به پارک دو پرنس بیاورد.

گاوی، هافبک بارسلونا، در تابستان آینده مورد توجه پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت، اما به نظر می‌رسد انتقال این جوان اسپانیایی  از نیوکمپ بسیار بعید باشد. بن جیکوبز، کارشناس نقل و انتقالات، در گفتگوی اختصاصی با CaughtOffside برای ستون گزارش روزانۀ خود، توضیح داده است که به احتمال زیاد گاوی برای بارسلونا غیرقابل فروش خواهد بود، چراکه این باشگاه اسپانیایی، گاویِ 19 ساله را کاپیتان آینده خود می‌داند.

بارسلونا آکادمی مشهوری دارد که بازیکنان بزرگی مانند لیونل مسی، ژاوی، آندرس اینیستا، کارلس پویول، جرارد پیکه و سرخیو بوسکتس را پرورش داده است و به نظر می‌رسد نسل جدیدی از بازیکنان برجسته در حال حاضر در این آکادمی پرورش می‌یابند. گاوی به همراه پدری، لامین یامال و پائو کوبارسی، یکی از چشمگیرترین بازیکنان این نسل است، بنابراین بارسلونا مطمئناً نمی‌خواهد هیچ یک از آنها را به رقبای بزرگ اروپایی خود واگذار کند.

بیشتر بخوانید: پاری سن ژرمن پی‌گیر علاقه خود به هافبک بارسلونا؛ پاریسی‌ها و برقراری ارتباط با گاوی

بارسلونا اجازه خروج به گاوی را نمی‌دهد

بن جیکوبز در مورد لینک شدن و بحث انتقال گاوی به پاری سن ژرمن می‌گوید:

در خط میانی، آنها (پاری سن ژرمن) شیفته گاوی هستند و دوست دارند که او را از بارسلونا به خدمت بگیرند، اما احتمال این انتقال بسیار کم است. گاوی به عنوان کاپیتان آینده بارسلونا در نظر گرفته می‌شود.

گاوی به وضوح می‌تواند برای پاری سن ژرمن یا سایر باشگاه‌های برتر اروپایی مناسب باشد، در حالی که همیشه این وسوسه برای باشگاه‌ها وجود دارد که بازیکنان آکادمی را در برای سود بیشتر بفروشند، با این حال، بارسا همیشه دوست دارد تیمی فوق‌العاده حول بازیکنان بومی خود بسازد، بنابراین حفظ بازیکنی مثل گاوی بدون شک برای پروژه آینده آنها مهم خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟