Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک شاهکویی گفت: در طول تاریخ وحشی تر از داعش وجود ندارد و اقدامات داعش از چنگیز مغول نیز بدتر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سردار علی ملک شاهکویی» امروز(دوشنبه ۴ آذر) در گردهمایی بزرگ بسیجیان پایگاه مقاومت شهید قدوسی دادگستری استان گلستان با اشاره به هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، جنگ روزانه هزینه بسیار سنگینی در پی داشت و آمارها بیانگر آن بود که ۱۳ تا ۱۷ درصد بودجه کشور به جنگ در آن سالها اختصاص می یافت و این میزان کفاف هزینه های جبهه های جنگ را نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان ادامه داد: در دهه ۶۰ وضعیت اقتصادی کشور خوب نبود و از نظر بهداشتی و زیرساخت ها با مشکل رو به رو بودیم و از کشاورزی مدرن خبری نبود ولی در سنگرهای جنگ بسته های اهدایی از روستاها و خانواده های مختلف شاهد بودیم.

 

ملک شاهکویی یادآور شد: بسیج سازمان رزم نیست بلکه یک تفکر و ایمان است، آنهایی که در ۲۲ بهمن خودجوش به میدان می آیند و یا در روز قدس در میدان حضور دارند بسیجی هستند.

 

وی  با بیان اینکه اکثر شهدای دفاع مقدس بسیجی بودند، یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی ها و ایثارگری های زیادی وجود داشت و برادر در کنار برادر به شهادت می رسید.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را ایثارگری های ملت برشمرد و گفت: همه باید از قوه قضائیه حمایت کنند، راننده تاکسی، بنا و کشاورز باید از اقدامات آیت الله رئیسی حمایت کنند و هر کسی حمایت نکرد مشکلی در کار آن وجود دارد.

 

 

ملک شاهکویی تاکید کرد: اسلام با اقدامات برخی از افراد که در کشور با جانفشانی انقلاب را حفظ کردند به ثروت های باد آورده می رسند به خطر می افتد.

 

 

وی ابراز داشت: به برکت خون های پاک شهدا مستقل‌ترین کشور در دنیا هستیم و طوفانی که از انقلاب اسلامی بلنده شده سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن را در می نوردد.

 

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان متذکر شد: اگر تفکر انقلاب اسلامی نبود سوریه توسط داعش فتح می شد.

 

 

ملک شاهکویی بیان کرد: در طول تاریخ وحشی تر از داعش وجود ندارد و اقدامات داعش از چنگیز مغول نیز بدتر بود.

 

 

وی گفت: جوانان ما باید با ماهیت داعش آشنا شوند، هر چیزی که نیروهای تکفیری نیاز داشتند کشورهای عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در اختیار آنها قرار می داد و هیچ کسی توان ایستادگی در برابر داعش نداشت.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد بسیج هفته بسیج مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی نماز جمعه مسجد خبرگزاری شبستان هفته بسیج داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس