Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت: مونا مولوی دارت باز اردبیلی در جایگاه سوم مسابقات رنکینگ دارت دختران ایران ایستاد.

به گزارش برنا، با برگزاری دومین مرحله مسابقات رنکینگ دارت دختران جوان ایران در لاکان رشت، مونا مولوی از اردبیل موفق به کسب مقام ارزشمند سوم کشور شد.

او افزود: مونا مولوی با کسب این مقام عنوان "اولین دختر دارت‌باز اردبیلی مقام‌آور در کشور" را به‌ نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل بیان کرد: دارت استان اردبیل پس از مقام‌ها و عناوین متعدد در بخش‌های انفرادی و تیمی بانوان و آقایان، کسب مقام در مسابقات دختران را در گنجینه افتخارات خود کم می‌دید که مدال مولوی به جمع اولین‌های دارت استان اردبیل اضافه شد.

حقی مقدم اظهار داشت: این دومین درخشش کشوری دارت استان اردبیل در آبان ماه ۹۸ است و پیش از این تیم دارت بزرگسالان آقایان استان اردبیل بر جایگاه سوم مسابقات قهرمانی کشور ایستاده بود.

 

بیشتر بخوانید: کلاه‌سنگیان و برات‌زاده در رتبه‌های هشتم و ۱۶ ماده بولدرینگ ایستادند قوامی : اردبیل پتانسیل میزبانی مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا را هم دارد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل ایران برنا مسابقات دارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • معلمان ماندگار مرکزی همزمان با گرامیداشت مقام معلم معرفی می شوند
  • سری آ به زودی جای لالیگا را در رتبه دوم رنکینگ یوفا می‌گیرد
  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت