Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی آذرکیش با اشاره به آغاز این دوره از رقابت‌ها اظهارکرد: در راستای اجرای برنامه‌های کیفیت‌بخشی آموزش‌های مهارتی شاخه کاردانش و ارتقاء سطح آموزش‌های علمی و کارگاهی هنرجویان این شاخه، مرحله کشوری تئوری هفدهمین دوره مسابقات علمی–کاربردی شاخه کاردانش با شرکت ۲۶۷۵ هنرجوی هنرستان‌های کاردانش در سراسر کشور(۱۲۰۰ هنرجوی دختر و ۱۴۷۵ هنرجوی پسر) به‌صورت همزمان رأس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه سوم آذر۹۸ با حضور ناظران ستادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنرجویان منتخب که مراحل منطقه‌ای و استانی را پشت سرگذاشته بودند، در چهار زمینه صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی و ۳۴ عنوان آزمون مهارتی که بیش از۱۴۰ رشته مهارتی شاخه کاردانش را پوشش می‌دهد به رقابت پرداختند.

مدیرکل دفتر آموزش کاردانش وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد: در مرحله منطقه‌ای بیش از ۱۲۰ هزار هنرجوی پایه یازدهم و در مرحله استانی نیز ۱۵ هزار و ۶۸۳ هنرجو در این دوره از مسابقات حضورداشته‌اند.

وی ادامه داد: از بین هنرجویان مذکور حدود ۲۰۰ هنرجوی برگزیده به مرحله نهایی عملی راه می‌یابند و آن مرحله در نیمه اول بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی استان هرمزگان برگزار، برترین‌های مهارتی معرفی و به نحو مقتضی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

کد خبر 4780638 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش بارش برف قوه قضاییه بنزین شهر تهران آلودگی هوا آتش نشانی اغتشاشات ایران محسن هاشمی سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود
  • یادمان و جایزه معماری میرمیران برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی های حرفه ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد