Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم قرآنی سبزوار روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این دانشکده علوم قرآنی، نوساز است که تاکنون عملیات گارزسانی و اتصال آن به گاز شهری انجام نشده است.
دکتر محمدرضا برکات افزود: مشعل های گرمایشی این دانشکده، گازسوز است و  با گاز شهری تنظیم شده که استفاده از این سیستم های گرمایشی نیاز به اتصال گاز شهری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: با پیگیری های فراوان از طریق فرمانداری سبزوار، شرکت گاز شهرستان قول مساعد داده است که عملیات گازرسانی به این دانشکده که در منطقه شمالی توحید شهر سبزوار قرار دارد را به زودی آغاز کند.  
رئیس دانشکده علوم قرآنی سبزوار گفت: تعطیلی کلاس های درس این دانشکده که از ابتدای هفته جاری شروع شده تا پایان هفته ادامه دارد.
بیش از ۱۰۰ دانشجوی کارشناسی رشته علوم قرآن و حدیث در دانشکده علوم قرآنی سبزوار  مشغول به تحصیل هستند.

فعالیت دانشکده علوم قرآنی سبزوار در سال ۱۳۹۰ آغاز شد که پس از هشت سال این دانشکده  مهر ماه امسال به ساختمان جدید خود منتتقل شد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار خراسان رضوی کاهش دما دانشکده علوم قرآنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار خراسان رضوی کاهش دما دانشکده علوم قرآنی سبزوار خراسان رضوی کاهش دما دانشکده علوم قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم

مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید به مساحت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد احداث شد.

وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح گلخانه پرورش فلفل دلمه در اردل

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه هر ساله بیش از ۶۵ درصد گل‌های فصلی مورد نیاز در گلخانه‌های نهالستان تولید می‌گردد، گفت: گلخانه‌های تازه احداث شده تمامی تجهیزات لازم از جمله سیستم فن و پد، سیستم روشنایی، سیستم آبیاری، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، شاسی‌های رو باز گل‌های فصلی و. را نیز دارا می‌باشند.

وی ادامه داد: احداث دو گلخانه دیگر در نهالستان با هدف افزایش تولیدات گلخانه‌ای و ارتقاء فضای سبز در سال آتی در دستور کار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفته است.

خبرنگار: نگار شیخ پور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری