Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@12:56:05 GMT

مسوولیتی برای تامین گاز ال پی جی خودروها نداریم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۱۱۷۸

مسوولیتی برای تامین گاز ال پی جی خودروها نداریم

عبدالرحمان ناصریان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه به مدت ۲ هفته است با کمبود گاز " ال پی جی" ( سیلندر گاز مایع) در خوزستان مواجه هستیم بیان کرد: با توجه به کمبود گاز " ال پی جی" در استان تامین این گاز برای مصرف خودروها از وظایف دستگاه‌های مربوطه نیست و اولویت تامین گاز برای مصارف خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوطه دیروز یک محموله ۹۰ هزار تنی گاز " ال پی جی" وارد استان شد که با نظارت نیروی انتظامی این میزان گاز در بین مراکز توزیع تحویل داده شد.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار داشت: به دلیل طولانی شدن مدت کمبود گاز " ال پی جی" در استان  با تحویل گاز در بین مراکز توزیع مردم در محل سیلندر گاز را پر کردند.

ناصریان ادامه داد: امروز نیز یک بار جدید گاز "ال پی جی" در مسیر استان است تا بخش دیگری از نیاز مردم برطرف شود.

بر اساس گزارش ایرنا به مدت ۲ هفته است که گاز " ال پی جی" ( سیلندر گاز مایع) در استان  کمیاب شده و زندگی مردم در استان به ویژه در مناطق روستایی دچار مشکلات زیادی شده است.

در حدود ۳۰ درصد مناطق استان همچنان برای مصارف خانگی از گاز " ال پی جی" استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها صنعت و معدن گازرسانی خوزستان گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن گازرسانی خوزستان گاز مایع صنعت و معدن گازرسانی خوزستان گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ترفند تمیز کردن سطوح با ترکیب دو ماده ساده که شما را شگفت‌زده می‌کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زی‌‎سان: معمولا تمیز کردن جا‌هایی که لکه‌های زردنگ گرفته گا‌ها می‌تواند کار بسیار دشواری باشد، اما با این ترفند می‌توان ظرف چندثانیه این کار دشوار را تبدیل به راحتترین کار ممکن کرد. برای یاد گرفتن این ترفند مراحل زیر را دنبال کنید. 

به گزارش زی‌سان، ابتدا یک ظرف خالی آماده می‌کنید و سپس یک قاشق غذاخوری نمک را در آن می‌ریزید. سپس یک قاشق غذاخوری خمیردندان را به نمک اضافه می‌کنید. در مرحله نهایی هم یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی را به ترکیب مورد نظر اضافه می‌کنید. بعد از آن ترکیب را به طور کامل باهم مخلوط می‌کنید تا کاملا یک مایع غلیظ به دست بیاید. 

بیشتر بخوانید چند ترفند ساده برای خارج کردن شی گیرکرده در بینی کودک تمیز کردن کفش جیر در پنج مرحله؛ مثل یک کفاش حرفه‌ای کفش جیر خود را تمیز کنید! هشدار کارشناسان درباره خشک کردن لباس روی رادیاتور و بخاری؛ به جای آن چه باید کرد؟

آنچه که این ترفند انجام می‌دهد تمیز کردن تمامی لکه‌های زردرنگ داخل سینک آشپزخانه و دستشویی است. همچنین این ترکیب کاربرد دیگری هم دارد و آن هم این است که زنگ آب شیر‌های دستشویی و حمام و حتی آشپزخانه را کاملا تمیز می‌کند. در مرحله آخر و در ادامه ترفند مورد نظر، مقداری از ترکیب را روی لکه‌های زرد داخل سینک می‌ریزید و سپس یک اسکاج تهیه می‌کنید و سپس روی لکه‌ها را کاملا تمیز می‌کنید. بعد از آن خواهید دید که سینک کاملا برق خواهد زد و شما از دیدن آن لذت خواهید برد. هیمن کار را می‌توانید برای شیر‌های داخل حمام و دستشویی نیز انجام دهید. مقداری ماده ساخته شده را روی آن‌ها می‌ریزید و سپس با اسکاج روی آن‌ها را تمیز می‌کنید. این ترکیب در واقع یک مایع پاک‌کننده طبیعی و قدرتمند است و قدرت تمیزکنندگی آن بسیار عالیست. حتی می‌توان از این ترکیب برای تمیز کردن کاسه توالت نیز استفاده کرد.

tags # ترفند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • قیمت روغن مایع ۲۲۵ هزار تومان شد! + جدول
  • آرامش در بازار مرغ کرمان
  • (ویدئو) ترفند تمیز کردن سطوح با ترکیب دو ماده ساده که شما را شگفت‌زده می‌کند
  • نویتکس و پرسپولیس؛ یک تیم تمیز
  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • استقبال گسترده مردم از اماکن تاریخی در یک تصویر هوایی | حجم خودروها را ببینید
  • توزیع ۳ هزار بسته معیتشی و ۱۰۰ سری جهیزیه
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • کاشت سالانه ۸۰ میلیون نهال؛ آیا مشابه جنگل‌های شمال در خوزستان ساخته می‌شود؟