Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتابک جعفری از افزایش قابل توجه حجم آب ذخیره شده در سدهای این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: نسبت حجم فعلی سدها به حجم کل مخازن در استان 71 درصد است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، اتابک جعفری به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ذخایر سدهای مخزنی استان پرداخت و اظهار کرد: میزان ذخایر سدهای سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 212 درصد افزایش داشته و در حال حاضر نسبت حجم فعلی سدها به حجم کل مخازن 71 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت 67 میلیون متر مکعبی سد ماشکید، گفت: در حال حاضر حجم آب موجود در مخزن این سد 31.64 میلیون متر مکعب است

این مقام مسئول در خصوص سد خیرآباد نیز خاطرنشان کرد: ظرفیت سد خیرآباد نیز 27.3 میلیون متر مکعب و حجم آب موجود در این سد 20.06 میلیون متر مکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ادامه داد: همچنین از مجموع ظرفیت 175 میلیون متر مکعبی سد پیشین، 167.72 میلیون متر مکعب آن آب دارد.

جعفری ظرفیت سد شی کلک را 10.8 میلیون متر مکعب و حجم آب موجود در این ذخیره گاه آبی را 3.27 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: علاوه بر این، در حال حاضر 145.03 میلیون متر مکعب از ظرفیت 207 میلیون متر مکعبی سد زیردان آب دارد.

 

بیشتر بخوانید: حجم آب سدهای سیستان و بلوچستان ۸۰ درصد افزایش یافت قریب به 100 میلیون متر مکعب آب در سدهای استان ذخیره شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان برنا آب حجم متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • مدیریت بیش از ۲۷۰ میلیون متر مکعب آب در بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان