Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@21:10:49 GMT

حسین کرمی قائم مقام معاونت سیما شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۱۴۸۸

حسین کرمی قائم مقام معاونت سیما شد

خبرگزاری میزان- با حکم معاون سیمای رسانه ملی، حسین کرمی به سمت قائم مقام این معاونت منصوب شد. تاریخ انتشار: 15:18 - 04 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۹۸۷

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ مرتضی میرباقری، در حکمی حسین کرمی را به سمت قائم مقام معاونت سیما منصوب کرد.

نظارت بر حسن اجرای ماموریت‌ها و وظایف در شبکه‌ها و مراکز و طراحی و اجرای نظام ارزیابی مدیران ارشد و میانی معاونت سیما؛ کمک به تدوین طرح تحول سیما و برنامه ریزی سالانه و پنج سالانه سیما و پیگیری و تقویت طرح ساماندهی برنامه‌های زنده از جمله مواردی است که در حکم معاون سیما بر آن تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:
براش مشاهده خبر انتصاب مدیر سیما فیلم اینجا کلیک کنید

از دیگر تاکیدات میرباقری خطاب به حسین کرمی می‌توان، پیگیری و اجرای طرح ساماندهی مجریان و کارشناسان در معاونت سیما؛ برنامه ریزی برای توسعه و آموزش فنی و تولیدی شبکه‌های سیما؛ شناسایی، تقویت و پشتیبانی از حضور مدیران حرفه ای، جوان و انقلاب در سیما؛ توسعه روابط و تعامل سیما با نهاد‌ها و موسسات خارج سازمان و تقویت و ساماندهی شورای فیلم نامه سیمافیلم و نظارت هدفمند بر جریان تأمین برنامه‌های خارجی را برشمرد.

یادآور می‌شود حسین کرمی پیش از این رییس مرکز سیمافیلم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین کرمی قائم مقام سیما رسانه ملی انتصاب جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش