Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:44:19 GMT

رصد بازار پاوه و کنترل قیمت‌ها

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۱۸۵۷

رصد بازار پاوه و کنترل قیمت‌ها

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه گفت : پس از افزایش قیمت بنزین با برگزاری جلسات کارشناسی با صنوف مختلف ضمن کنترل موارد، مانع بروز هر نوع تخلف و تخطی در تامین کالای مورد نیاز مردم و قیمت آن‌ها شدیم.

او به بازرسی و نظارت در قالب گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط اشاره کرد و گفت : طی ۱۰ روز گذشته تعداد ۳۰ پرونده تخلف صنفی به‌دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عرضه خارج از شبکه تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای اعمال قانون ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مردم خواست به شایعات در خصوص افزایش قیمت کالا‌ها توجه نکنند، چرا که ممکن است عده‌ای به بهانه گرانی بنزین به فکر آن باشند که دیگر کالا‌ها هم گران شوند.

شفیعی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف یا داشتن شکایت از واحد‌های صنفی با مراجعه مستقیم به اتاق اصناف و یا از طریق شماره‌های تماس ۴۶۱۲۳۶۲۱ و ۴۶۱۲۵۱۱۲ واحد بازرسی و نظارت اصناف ما را از تخلف یا شکایت خود در جریان بگذارند .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش قیمت بنزین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند