Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری دو ملی پوش استان در آخرین رقابت های لیگ جهانی کاراته که از 8 تا 10 آذر ماه در مادرید اسپانیا برگزار می شود حضور پیدا می کنند.

به گزارش برنا از قزوین دبیر هیات کاراته استان گفت: دو ملی پوش کاراته استان برای شرکت در آخرین مرحله لیگ جهانی در سال 2019 به مصاف حریفان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری دو ملی پوش کاراته استان برای شرکت در آخرین مرحله جهانی در سال 2019 فردا راهی اسپانیا می شوند و به روی تاتامی می روند. حمیدرضا داوری ادامه داد: بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری دو ملی پوش کاراته استان در ترکیب تیم ملی کاراته بزرگسالان و در دسته منهای 75 کیلوگرم فردا راهی هفتیمن مرحله لیگ جهانی کاراته وان در مادرید اسپانیا می شوند. داوری افزود: عسگری در حال حاضر نفر اول رنکینگ دنیا است و می تواند با کسب نشان در پایان سال میلادی، عنوان برتر سال را از آن خود کند. این مسئول تصریح کرد: علی اصغر آسیابری دیگر نماینده ملی پوش استان که در این رقابت ها شرکت دارد، در ماکن 17 دنیااست و از پدیده های کاراته جهان به شمار می رود. مرحله هفتم و پایانی لیگ جهانی در سال 2019، 8 تا 10 آذر در مادرید اسپانیا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: جعفری و حیدری فاتح سکوی قهرمانی بادی کلاسیک جهان ورزشکار قزوینی عازم اسپانیا می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا جهان رقابت رقابت های لیگ ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن

سه بازیکن از پاری سن ژرمن بهترین ستارگان تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

طرفداری | با پایان بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، تیم منتخب این مسابقات نیز مشخص شده است.

سایت هواسکورد یکی از معروف‌ترین سایت‌های آنالیز و آمار فوتبال است که مرجع بسیاری از سایت‌های خبری در این رشته ورزشی است. هواسکورد اقدام به معرفی تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا کرده که عثمان دمبله از پاری سن ژرمن به عنوان بهترین بازی این مرحله از مسابقات انتخاب شده است. دمبله در بازی برگشت مقابل بارسلونا مرد اول این مسابقه بود و در برد 4-1 پاریسی‌ها مقابل تیم سابقش نقش بسزایی داشت. پس از عثمان دمبله با نمره 8.05، دیگر بازیکن پاری سن ژرمن، ویتینیا هم دیگر بازیکن برتر مرحله یک چهارم نهایی با نمره 8 از دید هواسکورد بوده است. جایگاه سوم هم به کیلیان ام باپه از پی‌اس‌جی با نمره 7.79 اختصاص یافته است.

هواسکورد البته تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان را هم معرفی کرده که در این تیم منتخب، آندری لونین از رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن شناخته شده است. گلر اوکراینی رئالی‌ها که در بازی مقابل سیتی در اتحاد خوش درخشید با نمره 9.5 در جایگاه نخست قرار گرفته است. جایگاه‌های دوم و سوم این تیم منتخب هم ازآن کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن و زابیتسر از دورتموند است. در ادامه با هم نگاهی به تیم‌های منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا می‌اندازیم.

تیم منتخب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا تیم منتخب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت