Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-28@08:43:01 GMT

دستگیری سارق عابر بانک در ممسنی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۲۰۹۹

دستگیری سارق عابر بانک در ممسنی

سارقی که اقدام به تخریب دستگاه خودپرداز (ATM) و سرقت ۹۵ میلیون ریال وجه نقد در شهرستان ممسنی کرده بود، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی، دوشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تخریب عابر بانک و سرقت مقداری وجه نقد از آن در شهر خومه زار این منطقه، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد هاشم قسام ادامه داد: ماموران در بررسی‌های اولیه و تحقیقات فنی، مطلع شدند که سارق با تخریب یک دستگاه عابر بانک که در یک مغازه در شهر خومه زار نصب بوده است موفق به سرقت ۹۵ میلیون ریال وجه نقد و ۵۰ قطعه کارت بانکی شده است.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی، موفق به شناسایی این سارق شده و در یک عملیات ضربتی آن را دستگیر کردند.

قسام با اشاره به اینکه سارق در بازجویی فنی و تخصصی به جرم خود اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه او ۹۵ میلیون ریال وجه نقد مسروقه و ۵۰ قطعه کارت بانکی متعلق به شهروندان کشف شد.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در فاصله ۱۵۸ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد./ ایرنا

بیشتر بخوانید /سرقت الماس و جواهرات یک میلیارد یورویی از موزه آلمان

 

     

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تداوم سیر نزولی سرقت‌ها در کرمانشاه، از کاهش ۲۳ درصدی این معضل اجتماعی در نیمه اول تعطیلات نوروزی سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین _ در جلسه قرارگاه نوروزی پلیس ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: مبارزه با پدیده سرقت به عنوان یک مطالبه عمومی یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که در سال‌جاری هم آن را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا و با تلاش مجدانه همکاران پرتلاشم شاهد کاهش ۲۳ درصدی وقوع سرقت در استان نسبت به نیمه اول تعطیلات سال گذشته بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از کشف ۱۰۵ درصدی سرقت‌ها نیز خبر داد و گفت: بخشی از این کشفیات مربوط به سال گذشته بوده است که در تعطیلات نوروزی سال‌جاری با جدیت و پیگیری‌های مأموران پلیس کشف شده است.

وی در عین حال از کاهش ۵۲ درصدی سرقت منزل خبر داد و گفت: سرقت خودرو نیز ۱۸ درصد و سرقت موتورسیکلت ۴۲ درصد نسبت به نیمه اول تعطیلات نوروزی سال گذشته کاهش داشته است.

حاجیان یادآوری کرد: خوشبختانه در بحث قطعات و محتویات خودرو و همچنین احشام نیز به ترتیب ۱۱ و ۲۵ درصد و در قاپ‌زنی و اماکن عمومی و خصوصی هم به ترتیب ۷۵ و ۱۹ درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به دستگیری ۱۸۷ سارق در تعطیلات نیمه نخست سال‌جاری، یادآور شد: برخورد با پدیده سرقت و مقابله با سارقان جزو مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری خواهد بود.

کد خبر 739721

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری ۱۸۷ سارق در کرمانشاه طی نیمه اول تعطیلات نوروزی
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری سارق کارت‌های عابر بانکی در نیشابور
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق منزل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در سنندج