Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی نظرپور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل،حجت الاسلام علیزاده بعنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد منصوب شد.

به گزارش برنا،مراسم معارفه با حضور مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه با رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان در فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تجلیل از زحمات فرماندار پارس آباد در حوزه تبلیغات اسلامی گفت: تلاش های فرماندار شهرستان پارس آباد در حفظ شعائر اسلامی و دستاوردهای انقلاب در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی و قابل تقدیر است.

حجت الاسلام نظرپور خاطر نشان کرد: خروش باشکوه و عظمت مردم انقلابی شهرستان پارس آباد در محکومیت آشوبگران نتیجه دستاوردهای ارزشمند فرماندار پارس آباد در حوزه ایثار و شهادت است.

علایی فرماندار پارس آباد نیز در این دیدار مردم پارس آباد را مردمی متدین و انقلابی توصیف کرد و افزود: جمعیت پرشور شهرستان پارس آباد در تمامی رویدادهای مهم و انقلابی تاریخ ساز بوده و عشق و ارادت قلبی خود را به ائمه اطهار و ولایت فقیه تثبیت کرده اند.

فرماندار پارس آباد یادآور شد: تمرکز خیل کثیر جمعیت شهرستان پارس آباد بعنوان دومین شهر پرجمعیت استان در شهر پارس آباد به نوبه خود هم یک فرصت استثنایی بوده و هم در صورت بی تدبیری و بی توجهی می تواند به نوبه خود تهدید  تلقی شود.

در حاشیه این دیدار طی حکمی حجت الاسلام علیزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بعنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان منصوب شد.

پیش از این رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پارس آباد بر عهده حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه محبوب پارس آباد بود.

 

بیشتر بخوانید: فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن برگزاری راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار کشور در ارومیه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل تبلیغات اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است

ایسنا/کرمان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به عملکرد این نهاد در زمینه‌های مختلف، گفت: این حجم عظیم از کار، یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور شامگاه پنجم اردیبهشت ماه در نشست خبری با رسانه‌های کرمان با اشاره به ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برگزاری مراسم از جمله این ماموریت‌هاست که یکی از مراسم پیش رو بزرگداشت دهه کرامت است. 

وی افزود: این مراسم با همکاری آستان‌های مقدس داخل کشور و استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله کانون‌های مساجد در ایران و در خارج از کشور هم برگزار می‌شود. 

موسی پور هماهنگی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و دهه امامت و ولایت را از دیگر برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: به صحنه آوردن مردم و ایجاد زمینه برای ابراز احساسات و نظرات آنان در مسائل بین المللی و دفاع از مردم مظلوم هم جزء ماموریت‌های شورا است‌.

رئیس ورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه فضای کشور همواره در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و انعکاس دیدگاه‌ها و عواطف مردم بوده، گفت: از همان روز اول طوفان الاقصی اولین کشوری بودیم که برای جشن سراسری و مراسم شکرگزاری فراخوان دادیم و علاوه بر این چند راهپیمایی سراسری برگزار و جمعه‌های خشم هم هر هفته در تعدادی از استان‌ها برای شعله‌ور ماندن این خشم برنامه‌ریزی شد.

وی برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در مواجهه با هتک حرمت مقدسات توسط دشمنان اسلام را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نام برد و افزود: در مجموع این حجم عظیم از کار یک جریان سازی فرهنگی است و در دوره جدید شورا ورود به برخی عرصه‌ها شتاب گرفته گرچه که این همه، کار شورا به تنهایی نیست زیرا مجموع نیروهای ما در کشور ۲۵۰ نفر بیشتر نیست و هنر شورا این است ظرفیت‌های مردمی و حاکمیتی و تشکل‌های مردم نهاد را پای کار بیاورد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد