Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوجیما در توییتر خود اعلام کرد قصد دارد ترسناک ترین بازی تاریخ را بسازد.

طرفداری -  کارگردان بازی Death Stranding قصد دارد روی یک بازی بسیار ترسناک کار کند. حتما به یاد دارید که کوجیما با همکاری کونامی، قرار بود بازی ترسناک با نام PT بسازد. این بازی قرار بود پیش زمینه بازی پرطرفدار و ترسناک Silent Hills باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت شاهد توقف این پروژه به دلیل قطع همکاری کوجیما و کونامی بودیم. بعد از مدت ها، حال کوجیما دوباره از ساخت بازی ترسناک برای طرفدارانِ این سبک می گوید.

کوجیما در توییتر خود گفت:

برای ساخت ترسناک ترین بازی تاریخ، فیلم های ترسناک تماشا خواهم کرد تا روح ترسناک درون من را بیدار شود. در زمان ساخت بازی PT در حال تماشای فیلم ترسناکی به نام The Eye بودم. این فیلم به قدری ترسناک بود که حتی نتوانستم آن را تا پایان مشاهده کنم. حتی کاور این فیلم نیز بسیار ترسناک بود و به همین دلیل فقط دیسک آن را اجاره کردم. آیا روزی می توانم این فیلم را تا اخر مشاهده کنم؟ 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم

زایمان سزارین به دلیل مشکلاتی که منشاء مادری یا جنینی دارند در زمان طبیعی آن ۳۹ هفته و دو روز انجام می‌شود ولی اگر نوزاد به بهانه تاریخ رند زودتر از موعد معمول یعنی در ۳۷ یا ۳۸ هفتگی به دنیا بیاید، نارس است و در بیشتر موارد در بخش‌های ویژه تحت مراقبت قرامی‌گیرد.

این نوزادان جانشان در خطر است و در صورت بستری در بخش‌های ویژه نوزادان علاوه بر دریافت دارو، احتمال ایجاد مشکلاتی در سیستم مغز و اعصاب و بیماری‌های تنفسی و خطر ابتلا به سایر بیماری‌ها وچود داشته و فرآیند رشد این نوزادان هم دچار اختلال می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟
  • شوخی گلزار با مردم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم