Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیگ سم معتقد است باید احترام بیشتری برای مربیان انگلیسی قائل شوند و برای مربیگری در یک باشگاه بزرگ انگلیسی حتما به کسب عناوین مختلف نیازی نیست.

طرفداری - ژوزه مورینیو در این هفته جانشین مائوریتسیو پوچتینو شد و نیمکت چند تیم دیگر لیگ برتری مانند آرسنال و اورتون متزلزل است. از مکس الگری، پاتریک ویرا و پوچتینو به عنوان جانشین های احتمالی اونای امری در آرسنال یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش تاک اسپورت و میرر، سم آلاردایس در حمایت از مربیان انگلیسی گفت:

شان دایچ موفق شد برنلی را از تیمی که برای سقوط می جنگید، به اروپا برساند. از نظر داشتن ثبات، رساندن تیمی مانند برنلی به اروپا خیلی سخت تر از بردن یک جام در اروپا با یک تیم بزرگ است زیرا آنجا 6-7 بازی را می برید و به جام می رسید. منطق آن را درک نمی کنم. اصلا منطقی نیست. شما نمی توانید در یک باشگاه کوچک تر جام بگیرید تا هدایت یک تیم بزرگ را به شما بدهند. این کاملا مزخرف است. 

به نظر بیگ سم برای مربیان انگلیسی تنها یک راه برای هدایت باشگاه های بزرگ وجود دارد:

اگر بریتانیایی هستید، بهترین راه برای مربیگری در لیگ برتر این است که نام خود را به یک نام خارجی تغییر دهید. همیشه می گویم اگر نام من آلاردیسیو بود، می توانستم هدایت منچستریونایتد را به عهده بگیرم. 

برندون راجرز در این فصل با لسترسیتی عالی عمل کرده و در رده دوم جدول است. او پیش از هدایت روباه ها، با سلتیک قهرمان لیگ اسکاتلند شد و گفته می شود او با این قهرمانی توانست دوران مربیگری خود را احیا کند و به لیگ برتر برگردد. آلاردایس در این مورد گفت:

همه ما می توانیم به سلتیک برویم و قهرمانی کسب کنیم. البته فکر می کنم به زودی رنجرز قهرمان می شود. به شکلی که استیون جرارد پیش می رود، فکر می کنم آنها دوباره به کسب قهرمانی برسند.

آلاردایس ادامه داد:

هواداران از شما جام می خواهند و اگر جام نگیرید، اخراج می شوید. با گفته های برندون موافقم و انتقال او به سلتیک خیلی خوب بود تا دوباره شهرت خود را به دست آورد اما فکر نمی کنم او قبل از سلتیک هم مشکلی داشت زیرا در لیورپول بسیار درخشان کار کرد. فقط یارگیری بد باشگاه باعث اخراج او شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مردان برگزار شد. 

با پایان قرارداد هاکان دمیر، سرمربی ترکیه ای که نتوانست تیم ملی ایران را به المپیک و مدال بازی های آسیایی برساند، فدراسیون بار دیگر تصمیم به تغییر کادرفنی گرفته است و رسما به همکاری خود با این مربی پایان داده است. طبق خبر سایت فدراسیون بسکتبال چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • دل مورینیو برای لیگ برتر انگلیس شده است (عکس)
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره