Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:18:04 GMT

نقش کلیدی اصناف در آرامش جامعه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۴۸۵۸

نقش کلیدی اصناف در آرامش جامعه

ایسنا/لرستان رئیس اتاق اصناف لرستان، با اشاره به فعالیت سه میلیون واحد صنفی دارای پروانه کسب در سراسر کشور، گفت: اصناف همواره در ایجاد آرامش در جامعه نقش مؤثر و کلیدی داشته‌اند.

منوچهر اسبکوه، در جلسه اعضای اتحادیه‌ها و اصناف لرستان، اظهار کرد: اصناف ما همواره و در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی از نظر مالی و جانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه اصناف در اداره آمار ایران، ادامه داد: اصناف همواره در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثر داشته‌اند.

اسبکوه با اشاره به فعالیت سه میلیون واحد صنفی دارای پروانه کسب در کشور، عنوان کرد: اگر این افراد در طول روز با پنج نفر سروکار داشته باشند می‌توانند با تعداد زیادی از مردم ارتباط برقرار کنند.

رئیس اتاق اصناف لرستان با بیان این‌که اتاق اصناف نیز یک تشکل مردمی است، اضافه کرد: با این برنامه و شرایط این انتظار را داریم که همه کمک کنند این مشکلات را با همدلی، همزبانی و همکاری برطرف کنیم.

وی با اشاره این‌که به فرموده مقام معظم رهبری اصناف بازوان ستبر انقلاب هستند، بیان کرد: در شرایط کنونی جامعه اگر فضا را آرام نکنیم چه فرقی بین ما و افراد سودجو وجود دارد.

اسبکوه تأکید کرد: اصناف در هرجایی باشند نقش کلیدی در آرامش جامعه ایفا می‌کنند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت کنترل و بازرسی اصناف و بازار به‌صورت مشترک با سازمان صمت، اماکن و تعزیرات حکومتی، عنوان کرد: در این زمینه اتحادیه‌ها می‌توانند با حضور در این کارگروه جلوی تشکیل خیلی از پرونده‌ها را بگیرند که منجر به جریمه‌های هنگفت برای اصناف نشود.

وی تصریح کرد: برخی از جریمه‌ها به‌دلیل عدم آگاهی کافی بازرسان از برخی از رسته‌ها انجام می‌شود که نمی‌توان جلوی آن‌ها را گرفت، پس لازم است که بازرس اتحادیه در کنار گشت مشترک حضور داشته باشد.

اسبکوه با تأکید بر این‌که باید شرایطی را ایجاد کنیم که بازار به آرامش برسد، اظهار کرد: در طرح افزایش قیمت بنزین مسائلی مانند سهمیه آژانس‌های مسافربری سطح شهر در نظر گرفته نشده بود که به وزارت اطلاع داده شده و در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اتاق اصناف سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند