Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین اختامییه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمان با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین اختامییه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمان و همایش رسانه‌های استان کرمان با موضوع رسالت رسانه در گام دوم انقلاب در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین اختامییه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمان با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عربپور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان همراه بود.

خبرنگاران تسنیم رتبه‌های برتر جشنواره ابوذر کرمان را کسب کردندکرمان| کوتاهی در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب خسات جبران‌ناپذیری به دنبال داردچهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان برگزار شد

به گزارش تسنیم در آئین اختامییه جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرمان از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف رسانه‌ای با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063020

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های رسانه ملی در سال ۱۴۰۲
  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» برگزار شد + تصاویر
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • شی ‌جین‌پینگ به روزنامه‌نگاران گفت: « داستان چین را خوب روایت کنید»
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه