Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو به اندازه تمام مربیان دنیا، لیگ قهرمانان اروپا را دوست دارد و از بازگشت به این سطح خوشحال است. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در اولین کنفرانس خبری به عنوان سرمربی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا از اشتیاقش به بازگشت به این سطح و تب و تاب لندنی‌ها در معتبرترین جام باشگاهی اروپا گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در آستانه بازی با المپیاکوس اظهار داشت:  این رقابت ها را خیلی زیاد و به اندازه تمامی افرادی که در فوتبال حضور دارند، دوست دارم. هر کسی آرزوی پیروزی در لیگ قهرمانان  را دارد. هر کسی از  مزیت  فتج لیگ قهرمانان اروپا برخوردار نیست اما من به اندازه کافی جام این رقابت‌ها را لمس کرده‌ام.پوچتینو گفته شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا موجب شده بازیکنان تحت تاثیر قرار گیرند. او  اینجا بوده و احساساتش را با بازیکنان به اشتراک گذاشته است اما ناامیدی از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مانند ناکامی در فرود آمدن بر روی کره ماه است. شما به لیورپول نگاه کنید. در ابتدا از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان اروپا ناامید شده بود اما فصل بعد  راهی فینال  و موفق به کسب قهرمانی شد.

او در ادامه افزود:  به عنوان یک عاشق فوتبال وارد ورزشگاه جدیدی شدم و بازی تاتنهام و نیوکاسل را از نزدیک مشاهده کردم. بازی چندان خوبی نبود  اما ارتباط میان هواداران با تیم را کاملاً احساس کردم. زمانی که  شما خانه بهتری پیدا می‌کنید، وقت ترک منزل قدیمی فرا می‌رسد امیدوارم در  این دیدار  باز هم  همدلی بین  هواداران و تیم را در بالاترین سطح داشته باشیم.با این بازیکنان، هرگز از هیچ مسابقه لیگ قهرمانان اروپا نمی‌ترسم. ما باید صعود کنیم. تنها زمانی که تیمم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند در خصوص اینکه آیا شانسی برای قهرمانی داریم یا خیر، فکر خواهم کرد. در حال حاضر از این مسئله دور هستیم.شما حق دارید در خصوص برقراری ارتباط صحبت کنید.ما دارای یکی از مهاجمان بزرگ انگلیس هستیم.  منطقی نیست زلاتان به باشگاهی بیاید که هری کین مهاجم آن است.

مورینیو در پایان افزود:  چند بار تیم‌هایم در ضربات پنالتی یا در آخرین لحظات شکست خوردند. جزئیات، تفاوت‌ها  را می‌سازد.رئال مادرید فصل 2012-2011 بهترین تیم 15، 20 سال باشگاه بود اما در ضربات پنالتی مغلوب بایرن شدیم.  ما  لالیگا را بردیم  در ضربات پنالتی شکست خوردیم، زیرا 3  نفر از بهترین پنالتی‌زن‌های جهان  یعنی کاکا، راموس و رونالدو پنالتی‌هایشان  را از دست دادند. رسیدن به فینال دستاورد بزرگی برای تاتنهام بود اما آن‌ها تاریخ سازی نکردند.

مورینیو پس از کسب اولین پیروزی: تاتنهام خوش‌شانس است که سرمربی باتجربه‌ای مثل من دارد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تاتنهام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد