Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عکس روز نشنال جئوگرافیک به تصویری از کلیسا‌های چوبی جزیره کیژی (Kizhi Pogost) اختصاص یافت.

این کلیساها میراث جهانی یونسکو است که در منطقه کارلیای روسیه واقع شده است. این ساختمان‌ها شامل دو کلیسای چوبی و یک برج ساعت هشت ضلعی است که از چوب ساخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زیباترین بناهای چوبی به همراه کلیساهای تاریخی و طبیعی بی‌نظیر باعث شده است که این ناحیه در روسیه، تبدیل به یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:  عکس روز نشنال جئوگرافیک از آهوی کوهی در غروب خورشید 

پایگاه نشنال جئوگرافیک یکی از مشهورترین وب‌سایت‌های منتشرکننده عکس و فیلم در حوزه طبیعت، حیات وحش و محیط‌‌ زیست است که هر روز تصویری را به عنوان عکس روز در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

در ادامه عکس منتخب امروز پایگاه نشنال جئوگرافیک را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشنال جئوگرافیک عکس روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • جزیره نخل جمیرا نماد دبی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین