Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس بیانچی همچنان پرافتخارترین مربی تاریخ کوپا لیبرتادورس است.

طرفداری - در طول 60 دروه برگزاری مسابقات کوپا لیبرتادورس، تاکنون 44 مربی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده اند که از این بین فقط دو قهرمانی سهم مربیان اروپایی بوده است.

برد 2-1 فلامینگو مقابل ریورپلاته موجب شد، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی فلامینگو به تنها دومین مربی اروپایی پس از میرکو یوزیچ کروات بدل شود که موفق به قهرمانی در کوپا لیبرتادورس می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوزیچ در سال 1991 موفق شد کولو کولو را به قهرمانی مسابقات هدایت کند، تا تنها قهرمانی باشگاه های کشور شیلی در این مسابقات به ثبت رسد.

از 60 عنوان قهرمانی مسابقات، 27 قهرمانی سهم مربیان آرژانتینی بوده است و از این منظر رکورددار هستند. مربیان برزیلی (18)، اروگوئه ای (10)، کلمبیایی (3)، کروات (1) و پرتغالی (1) در جایگاه های بعدی قرار دارند.

کارلوس بیانچی 4 بار (یک بار با ولزسارسفیلد و سه بار با بوکاجونیورز) موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و از این منظر رکورددار است. وی یک بار نیز با بوکاجونیوز نایب قهرمان مسابقات شده است.

اسوالدو زوبلدیا با کسب سه عنوان قهرمانی متوالی به همراه استودیانتس در رده بعدی قرار دارد. وی همچنین تنها مربی است که سه قهرمانی متوالی کسب نموده است. 11 مربی دیگر نیز موفق به کسب دو قهرمانی شده اند که تله سانتانا، لوئیز فیلیپه اسکولاری، مارسلو گایاردو و ادگاردو بائوزا مشهورترین ها در این جمع هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!