Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@17:49:21 GMT

فرق استقلال استراماچونی و شفر چیست؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۶۲۹۶

فرق استقلال استراماچونی و شفر چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

هادی طباطبایی درباره پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل نساجی قائم‌شهر گفت: استقلال نسبت نساجی تیم باکیفیت‌تری است. درست است که بازی در خانه حریف بود و چمن مصنوعی روی کیفیت استقلال تاثیر گذاشت اما تعطیلی مسابقات مهمترین عامل در افت فنی شاگردان استراماچونی بود.

وی با تاکید بر اینکه برتری در این دیدار مهم‌تر از ارائه بازی فنی بود، افزود: با توجه به تعطیلی لیگ، نتیجه بازی اهمیت بالایی داشت که استقلال به هدفش دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان سابق استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت کنونی، آبی‌پوشان نیازمند جذب بازیکن و تقویت هستند یا نه، یادآور شد: استقلال نیاز به تقویت دارد. از لحاظ فوتبالی مهم‌ترین موضوع این است که استقلال انسجام خودش را حفظش کند. الان شکل کاری استقلال مشخص شده است.

طباطبایی درباره تفاوت استقلال استراماچونی و شفر در نوع ارائه بازی خاطرنشان کرد: استقلال استراماچونی قدرت و سرعت انتقال بالایی دارد و با پرس از بالا خیلی سریع کار می‌کند و به فضاهای بین خطوط دست پیدا می‌کند. با این حال تیم شفر کامل‌تر بود و پرفشار بازی می‌کرد. آن تیم به علت داشتن بازیکنان باکیفیت و باتجربه، می‌توانست در بازی تحت فشار موقعیت خلق کند و در فضاهای کوچک به برد برسد.

وی در واکنش به این سوال که آیا استراماچونی باید نحوه بازی تیمش را تغییر دهد و به سمت بازی استقلال شفر برود، گفت: الان این تیم نیاز دارد پیشرفت کند. همه تیم‌ها به استقلال فضا نمی‌دهند. این تیم باید در فضاهای کوچک بهتر کار کند.

این کارشناس فوتبال درباره مصاف استقلال و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر و تقابل دو تیم آماده اظهار کرد: اگر مسابقات را مانند یک تورنمنت در نظر بگیریم، بازی استقلال و سپاهان یک فینال است. هر دو تیم در شرایط متفاوتی نسبت به تیم‌های دیگر هستند. این بازی برای هر دو تیم سخت است. سپاهان تیم خوبی است و در بازی‌های بزرگ خوب عمل می‌کند. با این حال استقلال جا افتاده و شکل تیمی خودش را پیدا کرده است.

طباطبایی درباره اشتباهات خط دفاعی استقلال گفت: استقلال در بازی‌هایی که انجام می‌دهد فرصت‌های بیشتری به رقبا می‌دهد. این تیم هر چقدر به حریف فرصت کمتری بدهد به نفعش است. استقلال به خاطر بازی تهاجمی، در خط دفاعی دچار مشکل می‌شود. با این حال رفع این مشکل در خط دفاعی نیست بلکه وقتی توپ لو می‌رود باید به سرعت از خط حمله بازیابی شود و توپ را پس بگیرد.

وی درباره عملکرد خوب سید حسین حسینی در بازی‌های اخیر تیمش و گرفتن چندین موقعیت خطرناک در هر بازی گفت: در اول فصل تیم از نظر روحی خوب نبود و بازیکنان تحت فشار بودند و تلاش می‌کردند با هم آشنا شوند. همه بازیکنان باید همدیگر را می‌شناختند و مربی باید تفکراتش را منتقل می‌کرد. همین موارد باعث شد تیم در نتیجه‌گیری عملکرد خوبی نداشته باشد چرا که هواداران از این تیم برد می‌خواستند. از سوی دیگرحسینی بازیکن باکیفیتی است و او هم به تیم کمک می‌کند.

بازیکن سابق استقلال تاکید کرد: امیدوارم استقلال این روند را ادامه دهد و بعد از سال‌ها مقام قهرمانی را برای هوادارانش به ارمغان بیاورد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال استراماچونی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت. - اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیم ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل دوم نتایج آنطور که می‌خواستیم پیش‌ نرفت و روی دور باخت و مساوی بودیم و این در حالی است که در نیم‌فصل اول حتی در رده دوم جدول هم قرار گرفته بودیم. شرایط برای ما ناراحت‌کننده بود، ولی خوشبختانه برد مقابل تراکتور و آلومینیوم وضعیت‌مان را بهتر کرد و فکر می‌کنم می‌توانستیم مقابل سپاهان هم بازنده نباشیم.

ربیعی: شاید چون مظلومم بیشترین ضرر و زیان داوری را داشته‌ام

 

وی راجع به دیدار تیمش برابر تراکتور در جام حذفی خاطر نشان کرد: ما همانطور که لیگ برتر را جدی گرفته‌ایم بدون شک در جام حذفی هم با تمام انگیزه بازی خواهیم کرد، چون می‌توانیم با انجام پنج یا شش بازی قهرمان شویم و به آسیا راه پیدا کنیم. ما تراکتور را رفت و برگشت در لیگ برتر شکست دادیم و طبیعتاً آنها دنبال انتقام هستند و بعد از تغییر در کادر فنی انگیزه زیادی دارند. ما بازی سختی داریم، ولی می‌خواهیم برد مقابل تراکتور را تکرار کنیم.

مصلح در مورد اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان خواهد شد، تصریح کرد: اول فصل فکر می‌کردم سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد و اکثر فوتبالی‌ها نیز چنین تصوری داشته‌اند، ولی نمی‌دانم چرا شرایط آنها در ادامه تغییر کرد. الان هم پرسپولیس و استقلال شانس‌های اصلی هستند و کار این دو تیم در شش بازی آخر اصلاً آسان نیست. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم کدام تیم قهرمان می‌شود، چون هر دو تیم بازی‌های سختی دارند. ما هم باید در لیگ برتر با استقلال روبه‌رو شویم و حس می‌کنم از این تیم امتیاز خواهیم گرفت.

مدافع ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است در این تیم بماند یا خیر، گفت: قرارداد من در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و خوشحالم که از لحاظ آماری بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم. من در ذوب‌آهن آرامش دارم و طبیعتاً اگر شرایط مهیا باشد، دوست دارم بمانم. در ذوب‌آهن حاشیه و جنجال نمی‌بینید و بازیکن با تمرکز کارش را انجام می‌دهد، حالا باید دید در پایان فصل شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!