Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پژوهشکده شهید چمران دانشگاه مالک اشتر اصفهان گفت: این پژوهشکده به عنوان مجموعه‌ای زیر نظر بسیج دانشجویی فعالیت می‌کند و بستری برای ارتباط دانشگاه با صنعت فراهم کرده است.

حجت نوروزی، مدیر پژوهشکده شهید چمران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با اشاره به اینکه این پژوهشکده زیرمجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه مالک اشتر اصفهان فعالیت می‌کند، گفت: فعلا فعالیت ما در دو حوزه اصلی آموزشی و ارتباط با صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی با بیان اینکه فعالیت این پژوهشکده در حوزه آموزش با برگزاری کلاس و همایش صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این زمینه دوره‌های آموزشی با در هر رشته‌ای که مرتبط با دانشجویان دانشگاه است، برگزار می‌شود.

مدیر پژوهشکده شهید چمران افزود: در این دوره‌ها سعی می‌کنیم اساتید را در اولویت اول خود دانشجویان انتخاب کنیم و در اولویت دوم از استادان دانشگاه بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه با اداره کل فنی و حرفه‌ای اصفهان نیز برای برگزاری این دوره‌ها ارتباط داریم، گفت: مدرک بسیاری از دوره‌ها را فنی و حرفه‌ای صادر می‌کند و بخشی از دوره‌ها هم با مدرک پژوهشکده برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: دوره‌های آموزشی ICDL، zemax، CATIA، Matlab و ANSYS در شاخه‌های مختلف آن برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از آموزش‌های مورد نظر ما به صورت همایش برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین اردو‌های علمی دانشجویی نیز برگزار می‌کنیم. گروه‌های از دانشجویان را به صورت اردو به نمایشگاه لیزر تهران و نمایشگاه فناوری نانو اعزام کردیم.

مدیر پژوهشکده شهید چمران به فعالیت‌های پروژه‌ای این پژوهشکده با مشارکت صنایع مختلف نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها مرتبط با رشته‌های دانشگاه در زمینه‌هایی مانند هوافضا، اپتیک، الکترونیک و مانند آن است.

وی بیان کرد: بستر‌های لازم برای همکاری با صنایع در پژوهشکده ما موجود است و امیدواریم صنایع نیز برای بهره گیری از این بستر‌ها همکاری خود را با این پژوهشکده افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه مالک اشتر بسیج دانشجویی اصفهان ارتباط صنعت و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی

دوره سمینار کوچک ورزش‌های رینگی با همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به همت انجمن کیک بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور، یک دوره سمینار کوچینگ رزمی با محوریت نقش و شرح وظایف مربیان در مسابقات رینگی با حضور چشمگیر علاقه‌مندان برگزار شد.

این سمینار 2 ساعته با تدریس سلیمانی و لطفی، دو تن از اساتید باسابقه رشته کیک بوکسینگ به میزبانی باشگاه اسماعیل نصب (البرز سابق) و به صورت رایگان انجام گرفت و بیش از 100 نفر از مربیان استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

در این سمینار برای اولین بار، نحوه بستن باند بوکس به همراه گاز استریل و چسب‌های طبی به صورت حرفه‌ای به شرکت کنندگان آموزش داده شد. ضمن اینکه توضیحات مفصلی درباره محل مهر و امضای داوران جهانی بر روی دستکش بوکس و دلایل چرایی این اقدام ارائه شد که مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

در حاشیه این سمینار یک دوره مسابقه میت‌گیری با حضور مربیان داوطلب برگزار شد و به سه نفر برتر توسط تورج عنصری رئیس انجمن موی‌تای و کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور نیز جوایزی اهدا شد. در این رابطه و با نظر مدرسین دوره، پیمان جوادی، شهاب طاهری و امین الله علیپور به ترتیب به عنوان سه نفر نخست این بخش شناخته شدند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد