Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@06:42:02 GMT

بسیجیان مشهد ۲۲۰ ایستگاه صلواتی برپا کردند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۶۴۴۹

بسیجیان مشهد ۲۲۰ ایستگاه صلواتی برپا کردند

مسوول معاونت فرهنگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این ایستگاه‌ها توسط گردان‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در نقاط مختلف شهر مشهد برپا شده و با پذیرایی از شهروندان سالروز تاسیس بسیج را گرامی داشته و با شهروندان ارتباط صمیمانه برقرار می‌کنند.

سرگرد محمد حسین زاده با بیان اینکه پنج هزار و ۵۰۰ پایگاه مقاومت محلات، ۶ هزار واحد بسیج دانش‌آموزی و یک هزار کانون و پایگاه اقشار در خراسان رضوی فعال هستند افزود: هر کدام از این واحدها به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلف تدارک دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برگزاری همایش هشت هزار نفری بسیجیان مدافع حرم مطهر رضوی در رواق دارالمرحمه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و همچنین گردهمایی طلاب بسیجی در مسجد رضوی منطقه طلاب مشهد از جمله برنامه‌های هفته بسیج در این شهر بود.

برچسب‌ها مشهد روز بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین مشهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۵۴ دستگاه خودرو توقیفی از  ۱۰۶ خودرو حادثه ساز مربوط به کلانشهر مشهد است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۶۲۵ تخلف حادثه ساز هم دیروز در شهر‌های استان جریمه شدند که هزار و ۶۱۳ فقره از ان تعداد مربوط به مشهد است.

سرهنگ اسدنژاد افزود: ۸۷ تصادف جرحی نیز دیروز در شهر‌های استان رخ داد که در پی وقوع آنها ۹۴ نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: ۵۶۱ فقره تصادف خسارتی هم در شبانه روز گذشته در شهر‌های این استان رخ داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد