Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان سالور کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «سه‌کام حبس»، گفت:کار‌های فنی این اثر پیش می‌رود و این روزها مراحل پایانی تدوین را انجام می‌دهیم. از سویی مذاکرات برای تعیین صداگذار و آهنگساز را هم آغاز کرده ایم.

اخبار فرهنگ و هنر - این کارگردان در خصوص فضای متفاوت این فیلم اظهار کرد: فیلم موضوع ملتهب و فضای خوبی دارد که امیدوارم باعث تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر مخاطب شود و ذهنش را درگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سه کام حبس» فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است. فیلم سینمایی «سه کام حبس» به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی ساسان سالور است. محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یدالله شادمانی، محمد اشکان فر و علیرضا مهران بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

فهرست عوامل فیلم به این شرح است:

مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم زاده، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: سحر شهامت، طراح لباس: غزاله معتمد، برنامه ریز: آرش حسن پور، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: محمد بدرلو، مدیر تولید: ساسان سالور، مدیر تدارکات و دستیار اول تولید: پرویز کاظم لو، سرمایه گذار: سیاوش امین پور، تهیه کننده: ساسان سالور، کارگردان: سامان سالور.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسن تنابنده پریناز ایزدیار سه کام حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش یاخته به نویسندگی مهدی سیم ریز و کارگردانی میثم نویریان از ۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه، ساعت نوزده و سی در تماشاخانه مهر به روی صحنه می‌رود.

نمایش یاخته، نمایشی کمدی اجتماعی است که منتخب هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی می‌باشد که روایت گر داستان زوج جوانی است که به تهران مهاجرت کرده و باید به روشی غیر معمول صاحب فرزند شوند، که در این بین ایمیلی از مدیر برنامه‌های لئوناردو دی‌کاپریو دریافت می‌کنند. او پیشنهاد داده است که ...

در این نمایش بازیگرانی (به ترتیب الفبا) همچون: تکتم اخجوانی، مرضیه آقاسی، رافق ایرجی، هدیه داوودوندی، آرزو شیخی و محمد محسن شفیعی به ایفای نقش پرداخته و سایر عوامل عبارتند از: مشاور هنری: یزدان کاظمی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: میلاد نظیفی، دستیاران کارگردان: سید مجتبی حجازی، سیده نجمه چلنگر، امیرحسین ارقبایی، روابط عمومی: مریم حضرتی، مشاور رسانه ای: محمد جواد عبدی، طراح صحنه: میثم نویریان، طراح لباس: محبوبه سلطانی، موسیقی: امیر صادقین، طراح گریم: سمیه ارقبایی، طراح پوستر: سروش حیدری، طراح نور: صمد خانی، مدیر صحنه: امیر میرزائی، مدیر اجرایی: هانیه جعفری. علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • عکس| چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • (عکس) چهره جدید ثریا قاسمی در یک فیلم سینمایی
  • «حبس مجرد» در راه توکیو
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • «حبس مجرد» در راه توکیو