Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته سازماندهی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ اعلام کرد روسیه با وجود تحریم احتمالی از سوی آژانس جهانی ضد دوپینگ مهیای میزبانی از این رقابت‌ها می‌شود. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، کمیته اجرایی آژانس جهانی ضد دوپینگ (WADA) در نشست روز 9 ماه دسامبر درباره پیشنهاد تعلیق عضویت روسیه به بحث و بررسی خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام می‌تواند منجر به محرومیت ورزشکاران روسی از شرکت در المپیک و ممنوعیت این کشور از میزبانی رقابت‌های ورزشی جهانی شود.

آلکسی سوروخین، مدیر کمیته سازماندهی یورو 2020 در روسیه در واکنش به تحریم احتمالی کشورش از سوی آژانس جهانی ضد دوپینگ اظهار داشت: همچنان برنامه‌های آماده‌سازی میزبانی از این رقابت‌ها را ادامه می‌دهیم. یورو 2020 به یوفا تعلق دارد و هیچ سازمان دیگری در برگزاری این رقابت‌‌ها دخیل نیست. ما به دقت جهت میزبانی موفقیت‌آمیز از یورو 2020 فعالیت می‌کنیم.

یورو 2020 در 12 شهر اروپایی از جمله سن‌پترزبورگ روسیه برگزار خواهند شد.

توافق 20 میلیون یورویی یوونتوس با تیم روسی برای انتقال میرانچوک

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از یورو در تراکنش‌های سوئیفت به پایین‌ترین رقم رسید

داده‌های گردآوری‌شده درباره تراکنش‌های سرویس مالی جهانی سوئیفت نشان می‌دهد که سهم یورو در تسویه‌حساب‌های بین‌المللی از طریق این سیستم پرداخت در ماه گذشته میلادی به پایین‌ترین حد خود رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، داده‌های گردآوری‌شده درباره تراکنش‌های سرویس مالی جهانی سوئیفت که روز پنجشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که سهم یورو در تسویه‌حساب‌های بین‌المللی از طریق این سیستم پرداخت در ماه گذشته میلادی به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

سهم تراکنش‌ها با ارز واحد اروپا یعنی یورو در ماه مارس به 21.93 درصد رسید که نشان دهنده کاهش 1.32 درصدی نسبت به ماه قبل از آن است و بسیار کمتر از سطح 24.4 درصدی است که در زمان معرفی مقیاس جدید سوئیفت ثبت شده بود.

داده‌ها از سال 2010 جمع‌آوری شده‌اند، اما از ماه ژوئیه این ارقام نشان‌دهنده تعدیل فنی سوئیفت در استانداردهای گزارش‌دهی تجاری است.

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین بروداتصال 20 کشور جهان به سوئیفت روسی

در طول سال گذشته میلادی، سهم یورو در پرداخت‌های بین‌المللی تقریباً به نصف کاهش یافته است. در ژانویه 2023، تسویه با این ارز به 37.88 درصد رسیده بود، در حالی که ارقام دسامبر 2023 کاهش این سهم و رسیدن به 22.41 درصد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دلار آمریکا با افزایش 0.81 درصدی از فوریه به 47.37 درصد و بالاترین سطح از دسامبر 2023، رتبه اول را به خود اختصاص داد. پس از آن ارزهای یورو، پوند و یوان قرار گرفتند.

سهم پول ملی بریتانیا در معاملات انجام شده توسط سوئیفت به 6.57 درصد رسید، در حالی که بخش تسویه حساب با یوان چین شاهد افزایش دیگری بود و به 4.69 درصد رسید.

سلطه یورو در معاملات جهانی، که با فاصله زیادی از دلار آمریکا قرار دارد، به عنوان یک ارز جهانی، با ظهور چین و همچنین بدتر شدن روابط با روسیه و تلاش های قابل توجه برای دستیابی به استقلال مالی توسط اقتصادهای نوظهور مانند هند و برزیل در سراسر جهان متزلزل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از یورو در تراکنش‌های سوئیفت به پایین‌ترین رقم رسید
  • جدیدترین رنکینگ باشگاه‌های اروپا اعلام شد/ سیتیزن‌ها همچنان صدرنشین
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال