Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر جهان آرای روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رانندگان تمامی سرویس‌ هایی که وظیفه حمل و نقل دانش‌آموزان را بر عهده دارند، برای دریافت سهمیه بنزین شان بایستی در سامانه سپند (پایش حمل و نقل دانش‌آموزی) ثبت نام کنند.

وی با بیان این که رانندگان سرویس مدارس برای ثبت نام در سامانه سپند تا دهم ماه جاری فرصت دارند، افزود : رانندگان سرویس مدارس باید برای ثبت نام،  اطلاعات خود و خودرو شان را، درسامانه سپند به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

irtusepand.ir  از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌ های شهری کشور، پس از بررسی های لازم میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس تا سقف ۱۲۰ لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف ۸۰ لیتر برای خودروهای دو گانه سوز سهمیه بنزین اختصاص یافته است.

هفت هزار خودروی مجاز شامل تاکسی، سواری شخصی، ون و مینی بوس حمل و نقل ۴۰ هزار دانش آموز استان گیلان را در سال تحصیلی ۹۹_ ۹۸ برعهده دارند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است که در افزون بر پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می کنند.

از حدود ۱۰ روز قبل بنزین دوباره سهمیه بندی شد و طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شد و این سهمیه به مدت شش ماه قابل ذخیره است.

برچسب‌ها رشت ثبت نام گیلان آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ثبت نام گیلان آموزش و پرورش رشت ثبت نام گیلان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر بنزین در دهه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در ۲۹ اسفند ماه نزدیک به ۲ میلیون لیتر بنزین و یک میلیون و 493 هزار و 949 مترمکعب CNG در استان مصرف شده است.
 محمدرضا عابدانی با بیان اینکه این رقم معادل با مصرف مدت مشابه سال گذشته در استان است، افزود: با مصرف این مقدار گاز سی ان جی یک میلیون و ۴۹۳ هزار ۹۴۹ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شد.
وی با بیان اینکه  امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی  سفر‌ها  در استان کاهش چشمگیری داشته است،  بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و آماده‌باش کامل منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی و لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هم استانی‌ها و مسافران تاکید کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه  استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومترمربع دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ی سوخت مایع و ٢۵ جایگاه سی‌ان‌جی است گفت: در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • عبور مصرف روزانه بنزین از ۱۲۵ میلیون لیتر
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در فارس
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • خبر ویژه دولت درباره بنزین