Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی نیارکی، سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در مراسم میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گفت: سیاست‌ها و اقدامات راهبردی برای  تولید ملی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است  و ایشان بر این نکته که نظام بر تولید داخلی اهمیت می‌دهد، تاکید داشته اند و کلید حل مشکلات کشور را ترویج تولید داخلی دانسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت افزود: برنامه راهبردی در دستور کار داریم که توسعه و تعمیق ساخت داخل با عنوان نهضت ساخت داخل از محوری‌ترین آنهاست.

نیارکی تصریح کرد: عمق بخشی به ساخت داخل با هدف تغییر از مونتاژ کاری به نوآوری در چارچوب تعمیق ساخت داخل دنبال می‌شود و ۵ میز تخصصی در خودرو و موتور سیکلت و صنایع پتروشیمی برگزار شد.

او گفت: میز تخصصی خودرو ۲۵۰ میلیون یورو و میز پتروشیمی ۶۰ میلیون یورو کاهش ارزبری را تاکنون اجرا کرده هست به طوری که در میز تخصصی امروز ۲۶ شرکت تولید کننده حضور دارند و ۷۶ میلیون یورو کاهش ارزبری آن است.

بیشتر بخوانید: افزایش تولیدات صنعتی کشور طی ۶ ماه نخست سال ۹۸

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت بیان کرد: ارزش قراردادهای امروز ۱۵۰ میلیارد تومان و با کاهش ارزبری ۶۲ میلیون یورویی است که ارزش تفاهم نامه های میز امروز ۲۰۰ میلیارد تومان و با کاهش ارزبری ۱۴.۵ میلیون یورو است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کاهش ارزبری در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

منصور دیاری، رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی توسط این سرای نوآوری خبر داد و اظهار کرد: سرای نوآوری فرش ماشینی واحد کاشان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاشان اقدام به برگزاری این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کاشان می‌کند.

وی افزود: در نظر داریم در راستای حمایت از فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه تخصصی صنعت فرش ماشینی و صنایع وابسته، نسبت به اعمال تخفیف ۵۰ درصد در هزینه اجاره غرفه بابت حضور واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌های منطقه کاشان اقدام کنیم.

رئیس سرای نوآوری فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: هسته‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مشمول می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دریافت فرم ثبت نام از وبسایت نمایشگاه به آدرس www.kashanfair.com و ارسال آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • رونمایی از ۶ دستاورد صنایع خلاق و فرهنگی در رویداد ملی «مانوین»
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • سدسازی در جنوب سیستان وبلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟