Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «رویای نیمه شب»؛ رمانی است عاشقانه که علاقه جوانی ثروتمند و زیبا به نام هاشم را روایت می‌کند. علاقه‌ای که در مسیر تکاملش دارای ابعاد معنوی می‌شود و زندگی هاشم را در سراشیبی تغییر قرار می‌دهد. تاریخ انتشار: 10:02 - 05 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۱۱۷ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، رمان «رویای نیمه شب» اثری ادبی با پس زمینه عشقِ پسری سُنّی به دختری شیعه که در لفافه حیا و حجاب، معذور از بیان دلدادگی خود است و در مسیر نیل به هدف پاک خود با اتفاقات مهمی روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها  از تازه های نشر در انتشارات کتابستان اینجا کلیک کنید هرچند بطن اصلی رمان واقعی بوده و بستر آن در فضای چند قرن قبل حلّۀ عراق می‌گذرد با این حال با هنرنمایی و قدرت و تسلط مظفر سالاری، نویسنده کتاب کشش و تازگی خود را داراست و مخاطب از ابتدا تا انتهای آن با اثر همراه می‌شود. داستان تشرف ابو راجح به محضر «امام زمان (عج)» نیز همان گونه که در کتاب نیز ذکر شده، واقعی و مستند است.

برشی از کتاب: «پسری سیاه پوست روبرویم ایستاده بود. صندوقچه چوبی در دست داشت با صدای ی نازک فریادی کشید و به عقب جست. امینه پشت سرش بود او هم برای چند لحظه وحشت کرد. خجالت زده در را باز کردم. با دستپاچگی غلاف را بیرون کشیدم. خنجر را در آن فرو بردم و روی دیوار سر کردم.

-مرا ببخشید! حوصله ام سر رفته بود برای همین ...

امینه گفت: شما هرگز نباید از یک خدمتکار یا یک برده سیاه معذرت‌خواهی کنید.

پسر سیاه پوست که دستاری از حریر ارغوانی به سر پیچیده بود، تعظیم کرد و سرش را پایین انداخت.

 -"جوهر" کرولال است و در کارها به شما کمک خواهد کرد.

گفتم: یک برده کرولال به چه درد من می‌خورد! این اتاق برای کاری که باید انجام دهد خیلی مجلل وبزرگ است وسایل لازم کجاست؟ هیچ چیز اینجا نیست. شاید محل کار من جای دیگری است.

امینه به جوهر اشاره کرد تا صندوقچه را روی یکی از طاقچه‌ها بگذارد بدون نگاه کردن به من گفت: این چیزها به من مربوط نیست وقتی بانویم قنواء آمدند از ایشان بپرسید .

جوهر، صندوقچه را ناشیانه روی طاقچه گذاشت و در انتظار دستور بعدی همانجا ایستاد. امینه با اشاره از او خواست در صندوقچه را باز کند. صندوقچه پر از زیورآلات و جواهرات گران بها بود.»


انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا کتاب رویای نیمه شب مظفر سالاری انتشارات کتابستان حضرت مهدی عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حرم امیرالمومنین سیاه‌پوش شد

در آستانهٔ شهادت امام علی(ع) پرچم‌های سیاه در نجف برافراشته شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • حرم امیرالمومنین سیاه‌پوش شد + فیلم
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • فیلم/ حرم امیرالمومنین سیاه‌پوش شد
  • بیش از هر زمان دیگر به تقویت هویت جامعه نیاز داریم
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025
  • «چهارباغ عباسی» رویای شیرین مهمانان نوروزی در اصفهان
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش