Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@01:59:47 GMT

فاز نخست آزادراه تهران-شمال افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۹۱۶۵

آفتاب‌‌نیوز :

قطعه یک آزادراه تهران-شمال امسال هم مانند سال‌های قبل با تاخیر در افتتاح رو به رو و تاریخ‌های مختلفی برای بهره‌برداری از آن اعلام شد و بالاخره همه مسئولان دولتی و البته پیمانکار آن، دهه‌ فجر را به عنوان روز نهایی بهره‌برداری وعده دادند.

اما با توجه به تمدیدها و تاخیرهای مکرر در این پروژه از جلال بهرامی- معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل- درباره اینکه قطعه نخست آزادراه تهران-شمال آیا به موعد افتتاح اعلام شده، می‌رسد و هم اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: در زمینه ساخت و انجام عملیات عمرانی باید گفت به غیر از ۱۰۰ متر ابتدایی این آزادراه و یک پل ماشین رو در این مسیر هیچ کاری از این نظر باقی نمانده است که این دو بخش بسیار کوچک به زمان زیادی نیاز ندارد و مشکلی برای افتتاح و بهره‌برداری از آزادراه تهران‌-شمال در دهه فجر که همه مسئولان بر آن تاکید کرده بودند، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نصب تجهیزات مورد نیاز این آزادراه انجام شده است و این کار در حال گذراندن مراحل تست و آزمایش قرار دارد و به نظر نمی رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آزادراه تهران شمال حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، همزمان با ظهر پنجشنبه در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان افتتاح شد.

این خوابگاه فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متری افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت یکی از خیران استان سمنان تأمین شده است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و … چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

کد خبر 6081984

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر