Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سپهر گفت: بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان، خواص، مردم و جوانان عزیز که در این عرصه دارای سبک، سلایق، فکر و تولیدات متنوعی هستند، سعی کرده است تا با سازماندهی و حمایت این گروه ها در ساخت جبهه فرهنگی و انقلابی کشور قدم بردارد.

«سردار محمدحسین سپهر» جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به لزوم و اهمیت حضور و فعالیت بسیج در فضای مجازی اظهار داشت: یکی از عرصه های بزرگی که ما در بسیج به آن پرداختیم، توسعه توانمندی های فضای مجازی و شبکه سازی نیروهای این عرصه است که در واقع این نیروها دغدغه انقلاب و تعالی کشور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز با توجه به توسعه و گسترش سایبری و فضای مجازی در دنیا، قطعاً یکی از بزرگترین سنگرها و جبهه های دفاع از انقلاب اسلامی همین فضای مجازی است .

سردار سپهر با بیان این که بسیج همواه از جوانان و نخبگان عرصه فضای مجازی حمایت کرده است گفت: بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان، خواص، مردم و جوانان عزیز که در این عرصه دارای سبک، سلایق، فکر و تولیدات متنوعی هستند، سعی کرده است تا با سازماندهی و حمایت این گروه ها در ساخت جبهه فرهنگی و انقلابی کشور قدم بردارد.

وی افزود: بسیج همواره از جوانانی که در کشور آمادگی مشارکت، حمایت، همکاری و عضویت در ساختارهای فضای مجازی را دارند، دعوت می کند تا به این جبهه بزرگ فرهنگی بپیوندد و در یاری رساندن به دفاع از انقلاب و پاسداری از ارزش ها در عرصه بزرگ فعالیت های شبکه های مجازی ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود

سازمان جهانی بهداشت ۴۴ کشور در اروپا، آسیای مرکزی و آمریکای شمالی را مطالعه کرده و بر اساس آن می‌گوید خشونت‌ها در فضای مجازی از سال ۲۰۱۸ تا کنون افزایش پیدا کرده است.

به گزارش دویچه وله، هانس کلوگه، مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا، در یک بیانیه اعلام کرد که آمار جدید می‌تواند به منزله «زنگ خطری» برای جامعه جهانی باشد. 

این گزارش نشان می‌دهد پسران به طور قابل توجهی، بیش از دختران همسالان خود را در فضای مجازی هدف خشونت و قلدری قرار داده‌اند. همچنین بر اساس این گزارش، شیوع اذیت و آزار اینترنتی در ۱۳ سالگی بیش از سر سن دیگری گزارش شده است. 

گفتنی است، قلدری که پیش از این نوعی خشونت فیزیکی محسوب می‌شد، از زمان قرنطینه کرونا و افزایش استفاده از اینترنت، به طور فزاینده‌ای اشکال مجازی نیز پیدا کرده است. 
آزار و اذیت در فضای مجازی می‌تواند شامل پخش شایعات، تهدید، انتشار اطلاعات خصوصی افراد یا نفرت‌پراکنی باشد. همچنین ساخت حساب جعلی برای انتشار اظهارات نادرست از سوی افراد نیز نوعی خشونت مجازی به حساب می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • شبکه‌سازی کارآفرینان برای ایجاد خطوط تولید فناورانه در تحقق جهش تولید
  • ایران اسلامی مرکزیت جبهه مقاومت است
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • سند و پیوست مردمی‌سازی امور کشور تدوین شود
  • ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر