Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حامد شیری، بازیکن تیم نساجی گفت که این تیم فشار زیادی روی دروازه استقلال گذاشت، اما با از دست دادن موقعیت‌ها و بدشانسی بازنده شد. تاریخ انتشار: 12:07 - 05 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۱۸۹

حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد شکست تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال اظهار داشت: خوب بازی کردیم، ولی حیف شد که برنده نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از موقعیت‌های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم. برخلاف ما، استقلالی‌ها با تیم پر مهره و حرفه‌ای که داشتند از موقعیت‌ها استفاده کردند و نتیجه گرفتند.

وی ادامه داد: ما تیم خوبی هستیم و باید بهتر از این نتیجه بگیریم. عملکرد باکیفیت تیم ما مختص بازی با تیم استقلال نیست. ما در بازی هفته قبل به تیم نفت مسجدسلیمان که پرسپولیس را شکست داد یک فرصت هم ندادیم و خیلی موقعیت داشتیم. مدل بازی ما رو به جلو و خوب است، ولی هنوز به نتیجه‌ای که حق‌مان است دست پیدا نکردیم. این شرایط ما را آزار می‌دهد و امیدوارم خیلی زود شرایط به نفع نساجی تغییر کند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی با اشاره به نوع بازی تیم استقلال گفت: استقلال در شروع فصل خوب نبود و مثل بازی با ما بازی نمی‌کرد. هیچ تیمی تا الان نتوانسته به اندازه تیم ما روی دروازه استقلال موقعیت ایجاد کند. نکته مثبت تیم ما در این بازی شکسته شدن طلسم گل نزدن‌های نساجی در خانه است.

شیری ادامه داد: اگر می‌توانستیم نیمه اول را بدون گل خورده به رختکن برویم، قطعا در نیمه دوم شرایط را تغییر می‌دادیم و بهتر نتیجه می‌گرفتیم. در دقایق بدی گل خوردیم. در نیمه دوم می‌خواستیم روی تیم حریف فشار بیاوریم و نتیجه را تغییر دهیم، ولی متاسفانه نتوانستیم و با گل بد هنگامی هم که در نیمه دوم دریافت کردیم کارمان سخت شد.

وی افزود: وقتی استقلال با دو گل از ما جلو افتاد ریسک نکرد و کمتر حمله کرد. آنها برای دفاع از نتیجه بازی، کمی عقب‌نشینی کردند و به فکر دفاع و ضد حمله افتادند، از این رو ما از فضا‌های به وجود آمده استفاده کردیم و به گل رسیدیم. بعد از گل باید بهتر و با آرامش بیشتری بازی می‌کردیم، ولی این اتفاق رخ نداد.

بازیکن تیم نساجی در مورد عملکرد این تیم از ابتدای فصل، گفت: ما در اکثر بازی‌های فصل خوب بودیم. هیچ تیمی نتوانسته فشار خاصی روی تیم ما بیاورد. در همه بازی‌ها یا پایاپای بازی کردیم یا از حریف برتر بودیم. در این بازی هم از نظر آماری، شرایط بهتری نسبت به استقلال داشتیم، ولی این آمار‌ها دیده نمی‌شود و همه نتیجه را می‌بینند و ما هم نتیجه را از دست دادیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدل بازی و شرایط خاص تیم استقلال برای همه تیم‌ها انگیزه ایجاد می‌کند از این رو بازی پر برخوردی بود. البته آنها از تیم ما بهتر نبود و کمی بدشانس بودیم. اگر توپ‌هایمان گل می‌شد نتیجه بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی می‌شد که رقم خورد.

بیشتر بخوانید: زکی‌پور: امیدوارم کارم به عمل جراحی نکشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال نساجی لیگ برتر نساجی و استقلال نساجی مازندران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان از اینکه تیمش بازی برده مقابل استقلال خوزستان را با تساوی به اتمام رسانده است، ابراز تأسف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نمی‌دانم باید چطوری باشم. ما امروز خودمان بازی کردیم و همه کارها را خودمان داشتیم انجام می‌دادیم، اما دو امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم شوتی بود که زدند، اما به غیر از این دو گل در طول 90 دقیقه صحنه دیگری از موقعیت‌های استقلال خوزستان یادم نمی‌آید.

وی تصریح کرد: بابت نتیجه خیلی ناراحتم، اما از طرفی وجه مثبت کار این بود که در غیاب پنج شش بازیکن و تغییر پست چند بازیکن، نمی‌توانیم ایرادی به بازیکنان بگیرم. درباره اشتباهی که صورت گرفت، باید بگویم این فوتبال است و همیشه ممکن است اشتباه پیش بیاد. طبیعتاً وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند، بازی را کنترل کردند و در همه وظایفی که داشتند خوب کار کردند، نمی‌توانم چیزی به بازیکنان بگویم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان همچنین خاطر نشان کرد: تیم حریف فقط یک شوت و یک موقعیت داشت و در طول 90 دقیقه 2 بر صفر بودیم و از تیم حریف چیزی ندیدیم، اما وقتی می‌بینید بازی 2-2 تمام شده است، تعجب می‌کنید. با بازیکنانم نزدیک هستم، از آنها حمایت می‌کنم و باورشان دارم. در حال حاضر لازم است که باشگاه و ما از بازیکنان حمایت کنیم و لازم است که بدانند حمایت ما را دارند.

پورموسوی: تساوی مقابل گل‌گهر برای ما حکم برد را دارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • استقلال ۳ - شمس آذر ۲/ برد سخت آبی‌ها مقابل شاگردان دقیقی
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند