Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب "محمد دلبری" رئیس ستاد اجرایی سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی در این نشست ضمن خیر مقدم به میهمانان، تبریک ایام هفته بسیج و همچنین قدردانی از ملت ایران به خاطر شرکت در راهپیمایی پرشور روز گذشته اظهار داشت: 518 خبرنگار اخبار مربوط به سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را پوشش دادند و این کنفرانس با شکوه هرچه تمام تر نسبت به سال هایی پیش برگزار شد؛ اثرات و نتایج این کنفرانس به خوبی در رسانه های بین المللی مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:بر اساس برنامه ریزی هایی که در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صورت گرفته است، هرساله برنامه ای را از ربیع تا ربیع برای تحقق اهداف خود در ایران و سایر کشور هایی که نهاد های تقریبی در آن فعال هستند در دستور کار داریم که تجلی آن در هفته وحدت و با حضور شخصیت های علمی و معنوی تاثیر گذار به بار می نشیند و آنها پیشنهادات خود را پیرامون موضوع کنفرانس به بحث و تبادل نظر میگذارند.

دلبری اظهار کرد:عنوان سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی «وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی» بود؛ موضوعی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و اگر مسلمانان در این زمینه با هم متحد شوند، سرمایه عظیم انسانی را شکل خواهند داد و با اقدامات وحدت گرا و همگرایی هرچه بیشتر،  نقشه های دشمن در این زمینه را نقش بر آب کرده،  رسالت اصلی دین مبین اسلام را در هرجای عالم انعکاس داده و زمینه ظهور حضرت حجت (ع) را فراهم می‌آورند.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، تبیین گفتمان وحدت است؛ به سمتی پیش می رویم که این گفتمان را به فرهنگ و گفتمان وحدت گرا تبدیل کنیم که موفقیت های خوبی را هم در این زمینه به دست آورده ایم.

رئیس ستاد اجرایی سی و سومین کنفرانس وحدت اسلامی گفت: حضور بزرگانی از کشورهایی چون اندونزی و... در این کنفراسن نوید روشنی از موفقیت های ما در این زمینه است؛ امسال میهمانانی از 82  کشور برای حضور در کنفرانس وحدت وارد ایران شدند، همچنین دانشجویان خارجی از 12 کشور که در ایران حضور دارند، در کنفرانس وحدت امسال حضور یافتند.

وی ادامه داد: در کنفرانس امسال، بیش از 420 میهمان از کشور های مختلف داشتیم، همچنین 170 میهمان خارجی از داخل کشور از جمله سفرا و دانشجویان خارجی در این کنفرانس شرکت کردند، به علاوه 160 نفر از  اساتید و علمای 11 کشور در سی و سومین کنفرانس وحدت حضور داشتند که بر غنا و محتوای این کنفرانس افزود.
 
در حال تکمیل...
 
 
 
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با میزان بالای بازدیدکنندگان همراه بود، با چند رویداد به کار خود ادامه داد. ابتدا بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن که میزبان حدود ۲۵ کشور و موسسات مردمی از کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی بود، به کار خود پایان داد. 

از کشور‌های مسلمان همچون امارات متحده عربی، الجزایر، عربستان سعودی، تونس، کویت، تایلند، بنگلادش، عراق، فلسطین، مالزی، اندونزی، سریلانکا، هند، بحرین، پاکستان و کشور‌های غیرمسلمان همچون فرانسه، چین، کرواسی و روسیه دعوت شده بود.

به قولِ حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نیشابوری مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم، در سی‌و‌یکمین دوره از نمایشگاه قرآن هنرمندان قرآنی در کنار آثارشان در غرفه بین‌الملل حضور داشتند. چراکه می‌خواهیم انتقال مهارت و دانش هم صورت گیرد. ما کارگاه‌ها و نشست‌هایی را طراحی کردیم و در آن نشست‌ها خطاطان قرآنی ایران با خطاطان خارجی کار مشترک ارائه می‌دهند. امسال در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم ابتکاری رخ داده، که منجر به شکل‌گیری دیپلماسی قرآنی شده است. ما بجای اینکه خودمان را قانع کنیم که سه چهار کشور در بخش بین‌الملل حضور یابند، از همه کشور‌ها دعوت کردیم تا ظرفیت‌های قرآنی خود را به نمایشگاه بیاورند.

علاوه‌بر آن، در هشتمین شب از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه همدم که زیر مجموعه بخش تبیان است، مراسم عقد یک زوج که از طریق همین اپلیکیشن آشنا شده بودند برگزار شد. رونمایی از سرود ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن با عنوان «می‌خوانمت ۲»، برپایی جشن ۲۱ سالگی ایکنا از دیگر بخش‌های نمایشگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • خون شهدا زمینه ساز اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند