Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطین اعلام کرد، سامی ابودیاک ۳۷ ساله، اسیر فلسطینی، صبح امروز (سه شنبه) در زندان‌های رژیم اشغالگر غاصب به شهادت رسید و به دنبال آن، اوضاع زندان‌های این رژیم متشنج شده است.

به نقل از سایت عربی۲۱، علی المغربی، سخنگوی دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطین گفت، شهادت ابودیاک جنایت جدیدی است که با به شهادت رساندن اسرا از طریق سهل‌انگاری‌های پزشکی به کارنامه سیاه این رژیم اشغال‌گر اضافه می‌شود، اقداماتی که نقض قوانین بین‌المللی و عرف انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المغربی گفت، باید این اقدامات رژیم صهیونیستی متوقف و از دیگر اسرا و زندانیان فلسطینی حفاظت شود و در غیر این صورت شهادت اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم همچنان ادامه خواهد داشت.

عبدالله قندیل، مدیر جمعیت اسرای "واعد" اعلام کرد: اسرای بیمار در خطر جدی قرار دارند و ادامه قتل این اسرا به این شکل و در برابر دیدگان نهادهای بین‌المللی بدون کوچک‌ترین موضع‌گیری این نهادها نشان می‌دهد که آینده این اسرا وحشتناک‌ بوده و ما شاهد بدترین اقدامات در حق آنها خواهیم بود.

پیش از این هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد، اداره بازداشتگاه‌های اسرائیل، ابودیاک را که مبتلا به بیماری سرطان بود، پس از وخیم شدن وضعیت جسمی وی به بیمارستان منتقل کرد.

این هیئت در بیانیه‌ای اعلام کرد، اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که ابودیاک خونریزی داخلی کرده و مدیریت کلینیک بازداشتگاه الرمله، سه روز پیش او را به بیمارستان "اساف هروفیه" اسرائیلی منتقل و در حالی که از درد شدید رنج می‌برد و مراحل درمانش تکمیل نشده بود، مجددا به بازداشتگاه بازگرداند.

در این بیانیه آمده است، ابودیاک که در ۱۷ ژوئیه ۲۰۰۲ بازداشت و به سه بار حبس ابد محکوم شد، قربانی اشتباه و سهل‌انگاری پزشکان است، وی پس از آنکه در سال ۲۰۱۵ در بیمارستان "سوروکا" اسرائیل تحت عمل جراحی روده قرار گرفت، پیش از اینکه بهبودی خود را به دست آورد، به زندان بازگردانده شد و همین اقدامات به وخامت شدید وضعیت سلامتی وی منجر شد.

همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به شهادت ابودیاک رژیم صهیونیستی را مسئول و مقصر اصلی این مساله دانست./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/پوتین به فلسطین می‌رود

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل

 رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۲ شهروند فلسطینی صبح امروز یکشنبه در جریان عملیات ضد صهیونیستی در چهار راه بیت عینون در شمال شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری به شهادت رسیدند.

به گفته رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی، یک فلسطینی اقدام به تیراندازی و دیگری برای اجرای عملیات ضد صهیونیستی با سلاح سرد اقدام کرد که نظامیان این رژیم آنها را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • شهادت ۲ فلسطینی در عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل