Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا به میزبانی بانکوک در حال پیگیری است. تاریخ انتشار: 13:41 - 05 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۱۲۸۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در کامپوند تیمی زنان ایران با ترکیب راحله فارسی، ویدا حلیمیان و آرزو طاهریان در نخستین مسابقه مقابل ویتنام قرار گرفت. کمانداران کشورمان با نتیجه ۲۲۳ بر ۲۱۲ پیروز شدند و به یک‌چهارم نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در این مرحله مقابل چین‌تایپه قرار گرفت و با نتیجه ۲۳۱ بر ۲۲۸ به برتری رسید. تیم ملی کامپوند زنان ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل هند قرار گرفت. ملی‌پوشان با شکست ۲۲۹ بر ۲۲۱ مغلوب شدند و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کردند. قزاقستان حریف بانوان خواهد بود.

تیم کامپوند مردان با ترکیب دانیال حیدرزاده، نیما محبوبی و محمدصالح پالیزبان بعد از استراحت در دور نخست، مقابل چین تایپه قرار گرفت. تیم کامپوند ایران با برتری ۲۲۴ بر ۲۲۰ راهی نیمه‌نهایی شد.

ایران در این مرحله مقابل هند قرار گرفت و با نتیجه ۲۲۹ بر ۲۲۱ شکست خورد. کمانداران کشورمان در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مقابل مالزی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: راهیابی تیم کامپوند بانوان ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کامپوند کامپوند زنان ایران کامپوند مردان ایران کامپوند آسیا تیراندازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان امروز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تیم طبیعت در تهران مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت.   طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه ۸۱ بر ۷۵ مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و در مجموع بازی‌های این مرحله با برتری ۳ به ۲ راهی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر شود.    در این دیدار آرمان زنگنه با ۱۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ توپ ربایی و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن شد.   تیم طبیعت در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران