Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین مرکز جامع خدمات اجتماعی  استان چهارمحال وبختیاری پیش از ظهر سه شنبه در روستای چنار محمودی با حضور معاون توسعه پیشگیری  و درمان سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری در این مراسم گفت:این مرکز به منظور ارائه خدمات روان شناختی ، مشاوره ای و مددکاری به مردم شهرستان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه محمدی افزود : در این مرکز تیم های مداخله در بحران به منظور آگاه سازی و اقدامات پیشگیرانه و کمک به تغییر دیدگاه نسبت به  منطقه تشکیل می شود.

به گفته وی، در این مرکز تیم های مددکاری ، مرکز مشاوره و روان شناختی و پایگاه استقرار تیم محب (مداخله در بحران ) فعال شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 78 مرکز مشاوره در سطح استان چهارمحال وبختیاری فعال است.

کد خبر 4781602

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مراسم افتتاحیه بهزیستی بوشهر هفته بسیج راهپیمایی بارش برف ایلام قیمت بنزین بسیج اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در خیابان کاشانی شهرکرد خبر داد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت که اقدام به دور دور و حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در شهر می‌کردند با همکاری پلیس راهور توقیف شدند.

وی تصریح کرد: تعداد سه نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سلب آسایش عمومی کرده بودند، دستگیر و پس از تفهیم اتهام محاربه، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبر 745545

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری