Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:39:42 GMT

مریم حیدرزاده در کاخ نیاوران نمایشگاه نقاشی گذاشت

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۱۷۷۶

مریم حیدرزاده در کاخ نیاوران نمایشگاه نقاشی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این نمایشگاه شامل ۴۰ تابلوی نقاشی است که با تکنیک آبرنگ و اکریلیک روی بوم در سبک ناتورالیسم و تا حدی اکسپرسیونیسم خلق شده اند.

مریم حیدرزاده متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶ و فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است. او از هشت سالگی وارد عرصه شعر شد و تاکنون یازده کتاب از او منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدرزاده در سن سه و نیم سالگی، بر اثر بیماری آب مروارید بینایی خود را به طور کامل از دست داد اما علاقه اش به نقاشی هرگز رهایش نکرد و حالا ۱۰ سال است که به طور جدی نقاشی می کند.

ششمین نمایشگاه انفرادی مریم حیدرزاده با عنوان پس از آن همه حسرت تا روز جمعه ۱۵ آذر ماه در محل تالار آبی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 4781543 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی مریم حیدرزاده نقاشی هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردشگری رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی میراث فرهنگی ادبیات جایزه جلال آل احمد نشر نو ادبیات جهان نقد کتاب رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از احیا مجموعه عظیم و تاریخی کارخانه ریسباف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان از احیای مجموعه عظیم و تاریخی کارخانه ریسباف خبر داد و اظهار کرد: مجموعه عظیم و تاریخی کارخانه ریسباف ازجمله آخرین بازمانده‌های کارخانه‌های ریسندگی پشم اصفهان است که در مساحتی در حدود ۷۴۰۰۰ مترمربع و با زیر بنایی در حدود ۵۴۰۰۰ مترمربع در محور تاریخی چهارباغ بالا اصفهان واقع‌شده است.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیئت‌وزیران در خصوص واگذاری این مجموعه عظیم به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در استان، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به‌صورت مستقیم پیگیری این موضوع را انجام داده و باهمت هماهنگی معاون امور عمرانی استاندار و با مشارکت نهادهای ذی مدخل ازجمله اداره کل در زمستان امسال این مجموعه تحویل یگان حفاظت میراث فرهنگی استان و در این مجموعه مستقر شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به توافقات به‌عمل‌آمده میان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهرداری اصفهان و اداره کل از فروردین‌ماه امسال، این مجموعه پس از برآوردهای اولیه و تهیه شرح خدمات جهت انجام عملیات نجات بخشی و ایجاد نمایشگاه فرهنگی و گردشگری حداقل در محورهای جنوبی آن در اختیار شهرداری قرار گرفت.

محققیان خاطرنشان کرد: امید است تا با همکاری تمامی نهادهای ذی‌ربط بتوان حرکت اول را در راستای اجرای موزه منطقه‌ای اصفهان در این مجموعه عظیم تاریخی را آغاز کرد.

کد خبر 746608

دیگر خبرها

  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • توبیخ نیروی خاطی در حافظیه شیراز
  • واگذاری مجموعه تاریخی ریسباف به شهرداری اصفهان
  • ماجرای یک توبیخ در حافظیه شیراز
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب
  • ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک
  • نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد