Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از تولیدات جدید کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار داشت: هر کسی دل در گرو ارزش‌های نظام دارد، بسیجی است و هر جا فرهنگ بسیج حاکم باشد، تحول و توسعه ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه بسیج روحیه یاور مردم بودن را با خود به یدک می‌کشد، افزود: تلاش ما این است مردم در رفاه و امنیت زندگی کنند و کسانی که شبانه روزی برای آرامش مردم کار می‌کنند باید روحیه بسیجی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خود را بسیجی می‌داند، یادآور شد: بسیح در ۴۰ سال گذشته سیر صعودی را طی کرده و افتخار می‌کنیم که در بخش‌های مختلف روی پای خود ایستاده و توانسته‌ایم نیازهای خود را تامین کنیم.
آیت الله حسینی شاهرودی به عدم استقلال کشورمان در دوره پهلوی و وابستگی شدید به آمریکا اشاره کرد و گفت: اکنون به جایی رسیدیم که عزت و آبروی ایران اسلامی به بالاترین درجه خود رسیده و به همت نیروهایی که دلسوزانه کار کردند به فناوری‌های جدید از جمله ساخت موشک‌های نقطه زن دست یافته‌ایم.
وی بر لزوم تلاش برای صادرات تولید تاکید کرد و یادآور شد: طبق پیش بینی بانک جهانی اقتصاد ایران از سال آینده رشد خواهد یافت و در سال‌های آینده جزو ۱۰ کشور اول جهان از لحاظ اقتصادی قرار خواهیم گرفت.
در این مراسم از ۶ تولید سایز جدید لاستیک بارز کردستان رونمایی شد،  کارخانه لاستیک بارز کردستان سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری ارزی اولیه ۹۳، ۷ میلیون یورویی و سرمایه‌گذاری ریالی ۲۴۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.
این واحد صنعتی روزانه ۱۳ هزار حلقه انواع تایر رادیال سواری تولید می‌کند که قرار است تا پایان امسال به ۱۷ هزار حلقه در روز افزایش یابد، در حال حاضر ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم در کارخانه لاستیک بارز کردستان مشغول به کار هستند که در آینده این تعداد به ۷۰۰ نفر نیز افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها لاستیک تولید ملی کردستان صنعت اشتغال فراگیر سنندج سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک تولید ملی کردستان صنعت اشتغال فراگیر سنندج سازمان بسیج مستضعفین لاستیک تولید ملی کردستان صنعت اشتغال فراگیر سنندج سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان مجذوبی و حج ت الاسلام ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان ضمن عیادت از کودکان بستری در این بیمارستان و آرزوی سلامتی برای آنها، آغاز سال جدید را به کودکان و خانواده‌های آنها تبریک گفتند.

کد خبر 6063555

دیگر خبرها

  • مراسم روز قدس باشکوه‌تر از گذشته در کردستان برگزار شود
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • تواضع،خوش اخلاقی و مهربانی سه مولفه برای محبوب شدن انسان‌ها است
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • دستور استاندار کردستان به مدیران جهت اجرای شعار سال در استان
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان