Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@05:45:08 GMT

زمان برنامه مزدک میرزایی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۲۸۱۰

زمان برنامه مزدک میرزایی مشخص شد

زمان حضور مزدک میرزایی در یک شبکه ماهواره‌ای مشخص شد و این شبکه با انتشار تیرز این برنامه رسما در صفحه اجتماعی خود این خبر را منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، تابستان امسال بود که خبر مهاجرت مزدک میرزایی به لندن برای کار در یک شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان منتشر شد و حالا بعد از گذشت چند ماه، خبر رسمی همکاری او با این شبکه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار است برنامه «هت‌تریک» با اجرای مزدک میرزایی و با حضور محمد تقوی، بازیکن سابق استقلال و مربی فوتبال، شنبه‌ها ساعت ۲۲ از این شبکه ماهواره‌ای پخش شود.

کد خبر 398239

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مزدک میرزایی ایران اینترنشنال مهاجرت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید)جلسه حراج شمش طلای استاندارد روز یک‌شنبه 2 اردیبهشت 1403، برگزار می شود.

فروش 252 کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12:00 الی 16:00 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ( 3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست  تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

به گزارش تسنیم، در مجموع 18 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون 2461 کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است
  • ببینید | شعرخوانی محمدسعید میرزایی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در چهارمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد