Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@12:01:08 GMT

محمد بن سلمان فردا به امارات می‌رود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۲۸۳۲

مهر نوشت: به گزارش الاخباریه، منابع سعودی و اماراتی امروز سه شنبه اعلام کردند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی برای انجام سفری رسمی به امارات متحده عربی سفر می کند.

این منابع بیان کردند: این سفر فردا چهارشنبه انجام خواهد شد.

در همین حال برخی از شبکه های اجتماعی از تمهیداتی که برای استقبال از سفر محمد بن سلمان به ابوظبی انجام شده است، خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین بار سال گذشته محمد بن سلمان به امارات رفته و با شیخ محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی دیدار کرده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان

سید عمار حکیم در دیدار با محمد بن سلمان با تاکید بر ضرورت پایان ماموریت ائتلاف آمریکایی خاطر نشان کرد که گفت‌وگو بین نیرو‌های منطقه‌ای باید ادامه یابد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، تحولات سیاسی عراق و منطقه و راه‌های تقویت روابط دو کشور و دو ملت را بررسی کرد.

در این دیدار که در سفر رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان انجام شد، حکیم بر اهمیت ادامه گسترش روابط کشورهای عربی و اسلامی با عراق تأکید کرد.

طرفین همچنین بر تقویت اشتراکات میان کشورهای منطقه تأکید و اشاره کردند که ثبات عراق بازتاب مثبت بر امنیت منطقه داشته است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین خواستار استفاده از فرصت‌هایی شد که عراق در عرصه‌های سازندگی و توسعه عرضه می‌کند و از عربستان خواست که در نهضت سازندگی عراق مشارکت داشته باشد.

وی همچنین خواستار بهره‌برداری از قطع‌نامه شورای امنیت برای توقف جنگ در غزه و امدادرسانی به آوارگان و بازسازی نوار غزه شد.

حکیم در ادامه بر اهمیت ادامه گفت‌وگوها میان نیروهای منطقه‌ای و نیز بر تمایل عراق به پایان دادن به مأموریت ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • جلوگیری از اضافه برداشت بیش از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار متر مکعب آب + عکس
  • جلوگیری از اضافه برداشت ۲.۳ میلیون مترمکعبی آب در خاتم و مروست
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل
  • تجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه
  • عکس| استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان