Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید علی آقازاده» روز سه شنبه در آیین بهره‌برداری ۲ طرح گلخانه‌ای بنیاد برکت در بخش خشکرود شهرستان زرندیه، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مجموعه‌ای از نیروهای جوان و بسیجی است که با تفکر علمی و نوین با هدف توسعه اقتصادی کشور فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: این ستاد با مدیریتی صحیح، روزآمد و با استفاده از نیروهای توانا در راستای اجرای فرامین امام (ره) در خصوص توسعه کشور و همچنین اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده اظهار داشت: در زمینه‌های کشاورزی‌،‌ توسعه اماکن درمانی،‌ بهداشتی و آموزشی مناطق محروم نیز ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اقدامات ارزنده ای انجام داده که به چنین فعالیت‌هایی در سراسر کشور نیازمند هستیم.

وی گفت: این ارگان انقلابی اهداف عالیه نظام را به ویژه در شرایط سخت تحریم‌ها و نیل به اقتصاد مقاومتی تحقق می بخشد و به سرعت در حال توسعه و تکمیل طرح‌های اشتغالزا برای خدمت به مردم ایران است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: در حوزه قوانین کشور ضعف‌هایی وجود دارد که باید اصلاح و ترمیم شوند زیرا برخی موانع قانونی به خصوص در حوزه کشاورزی نوعی خودتحریمی محسوب می شود.

به گفته آقازاده و بر اساس اعلام وزارت کشور، دستگاه‌های نظارتی استان مرکزی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی جزو سه استان برتر کشور قرار دارند که این مهم با کمک بخش خصوصی حاصل شده است.

آقازاده گفت: راه اندازی طرح‌های گلخانه‌ای باعث ایجاد صدها شغل در استان مرکزی می‌شود که منطبق با سیاست‌های عالی نظام اسلامی است و امیدواریم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این مقطع، کشور را از مشکلات و نابسامانی‌ها عبور دهد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت نیز، بهره‌برداری واحدهای گلخانه‌ای در شهرستان زرندیه را با توجه به فقر منابع آبی زیرزمینی، حائز اهمیت خواند.

«محمدرضا منصوری» افزود: ساوه و زرندیه سرزمین فرصت‌های طلایی هستند که با اهتمام مسوولان و حمایت بخش خصوصی می توان قدم‌های بزرگی در حوزه اشتغال و تولید این مناطق برداشت.

وی با تبریک هفته بسیج، گفت: هر کسی که از جان و توانایی های خود برای مملکت اسلامی قدم بردارد به نوعی بسیجی محسوب می شود و بسیجیان مانند دوران دفاع مقدس در عرصه‌های تولید و اشتغال کشور نیز پیشتاز هستند.

منصوری بیان کرد: ایران به طور کلی کشوری پرمصرف در زمینه انرژی است و باید این مساله با ارایه راهکارهای فرهنگی، بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و آموزش به نحو شایسته‌ای مدیریت شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت ادامه داد: استفاده از فناوری‌های هیدروپونیک در بخش کشاورزی می‌تواند به صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف آب منجر شود و این مساله باید در کشور فراگیر شود.

وی گفت: در سال‌های گذشته و با برداشت‌های بی رویه سبب فقیر شدن سفره‌های زیرزمینی آب شده‌ایم که جبران این کمبود به سادگی میسر نیست.

منصوری، از تلاش‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ساخت گلخانه‌های هیدروپونیک در زرندیه که از مناطق دارای مشکل در زمینه آب است، قدردانی کرد.

امروز با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استاندار مرکزی و شماری از مسوولان ۲ واحد گلخانه‌ای در زمینه تولید گوجه فرنگی گوشتی و فلفل دلمه ای رنگی با توان اشتغال ۷۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال در مجتمع کشت و صنعت خشکرود شهرستان زرندیه به بهره‌برداری رسید.

زرندیه دارای ۷۰ هزار نفر جمعیت است که در حوزه تولیدات باغی و زراعی از قطب‌های استان مرکزی محسوب می شود.

برچسب‌ها ساوه کشت گلخانه ای زرندیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استانداری مرکزی سید علی آقا زاده اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه کشت گلخانه ای زرندیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استانداری مرکزی اشتغال زایی ساوه کشت گلخانه ای زرندیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استانداری مرکزی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی