Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست راه اندازی صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران شعبه جهاددانشگاهی واحد دانشگاه علامه طباطبایی به همت موسسه قرض الحسنه دانشجویان ایران و جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبایی و با حضور خیرین و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، اهداف صندوق قرض‌الحسنه را تشریح و اثرگذاری صندوق در امیدآفرینی در بین دانشجویان را نشانه موفقیت صندوق در انجام رسالت خود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیده مهری موسوی رئیس جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی نیز از همکاری و مساعدت مجموعه مدیریتی دانشگاه علامه قدردانی کرده و در خصوص حمایت اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه در ادامه این مسیر اظهار امیدواری کرد.

در ادامه غلامرضا لطیفی معاون دانشجوئی دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان میزبان شعبه صندوق در دانشگاه علامه، در راستای تجهیز و تکمیل دفتر صندوق و ایجاد تسهیلات لازم جهت دسترسی به اساتید و اعضای هیئت علمی اعلام آمادگی کرد.

دکتر کزازی از اعضای هیئت علمی دانشگاه و عضو مجمع خیرین، راه اندازی حمایت های کسب و کار و کارآفرینی در صندوق و دانشگاه را از ضرورت های اجتماعی دانست و خواستار بررسی راهکارهای انجام این امر شد.

همچنین وی پیشنهاد ارتباط تنگاتنگ صندوق با والدین دانشجویان متمکن را مطرح کردند تا از این طریق منابع مالی و معنوی بیشتری ایجاد شود.

کد خبر 4781702 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی خیرین دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش تکمیل ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران آزمون کارشناسی ارشد شورای عالی انقلاب فرهنگی آزمون استخدامی دانشگاه پیام نور باقر لاریجانی دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکهزار و چهارصد و شصت و هشتمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی؛ زهرا کاظمیان ۵۰ ساله که از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان در بیمارستان بوعلی سینا شیراز به آقای ۴۵ ساله و خانم ۴۴ ساله از شیراز که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج میبردندو با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند شد.

وی تصریح کرد: کبد مرحومه زهرا کاظمیان جهت پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: قرنیه‌های زنده یاد زهرا کاظمیان جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی ۵ بیمار نیازمند به عضو شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • بانوی مرگ مغزی، نجات بخش زندگی یک بیمار
  • بانوی مرگ مغزی نجات بخش زندگی یک بیمار شد
  • اخراج یا بازنشستگی اجباری حدود ۴۰ استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران