Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-19@15:37:08 GMT

حضور بیمه ما در نمایشگاه اینوکس ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۳۳۸۹

حضور بیمه ما در نمایشگاه اینوکس ۲۰۱۹

به گزارش پایگاه خبری امتداد، ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با عنوان Invex2019 از ۲۷ تا ۳۰ آبان با حضور شرکت بیمه “ما” و تعدادی از شرکت های بزرگ حوزه اقتصادی برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنسرسیوم های صنعت بیمه را زمینه سودآوری بیشتر فعالان این صنعت ارزیابی کرد و افزود: دولت به دنبال تصدی گری بیشتر نیست و فضا را برای فعالیت گسترده بخش خصوصی فراهم کرده و صنعت بیمه باید از این فرصت استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رتبه بندی شرکت های بیمه به عنوان بهترین شاخص برای انتخاب بیمه گذاران نام برد و اظهار داشت: شفاف سازی در صنعت بیمه ریشه اعتماد مردم به این صنعت را مستحکم تر می کند.

دکتر سلیمانی با اعلام این مطلب که بزرگترین چالش صنعت بیمه تقویت رشته بیمه های زندگی و سپرده گذاری است، تصریح کرد: شرکت های بیمه به توسعه بیمه های عمر نگاه ویژه ای دارند و علاوه بر شرکت هایی که در این حوزه به صورت تخصصی فعالیت می کنند شرکت های دیگر نیز تمرکز خوبی در این حوزه دارند.

در روز نخست نمایشگاه، حجت بهاری فر ضمن حضور در غرفه بیمه “ما” ، در خصوص چگونگی پاسخگویی کارشناسان فنی و روابط عمومی در راستای پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان ، مطالبی را بیان کردند.

همچنین دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، دکتر کاتب نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات از غرفه بیمه “ما” بازدید کردند. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آشنایی با آخرین دستاوردها و نوآوری‌های صنعت فولاد، ایجاد فرصت برای شبکه‌سازی با افراد متخصص و معتبر در این حوزه، استفاده از تجربیات و دانش افراد برجسته در حوزه فولاد از مهم‌ترین اهداف برگزاری مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی در حوزه فولاد کشور است.

از دیگر اهداف برگزاری این همایش می‌توان به ایجاد فرصت برای ارائه نتایج تحقیقات و پروژه‌ها در زمینه فولاد و ارتقاء مهارت با شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف اشاره کرد.

مخاطب این همایش دانشگاهیان، شرکت‌ها، کارشناسان، محققان، دانشجویان و علاقمندان صنعت فولاد است.

همایش صنایع و سازه‌های فولادی کشور، روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن شهید چمران دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انجمن سازه‌های فولادی ایران، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، تعاونی توسعه سازه‌های فولادی ایران(تسفا) و وزارت علوم تحقیات و فناوری از مشارکت‌کنندگان در در برگزاری این مهم‌ترین رویداد صنعتی و علمی فولاد کشور هستند.

کد خبر 6081761

دیگر خبرها

  • رشد تولید در صنعت شوینده‌ها و محصولات بهداشتی
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • برگزاری یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت فولادکشور در دانشگاه تهران
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد