Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:11:19 GMT

مسئولان، سازماندهی مردمی بسیج را قدر بدانند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۰۳۶۵۴

مسئولان، سازماندهی مردمی بسیج را قدر بدانند

حجت‌الاسلام رحمت‌الله صادقی روز سه‌شنبه در اجتماع پرشور بسیجیان فریدن در کانون جوانان سپاه این شهرستان افزود: بسیج برآمده از مردم و برای مردم است، هر کجا بسیج وارد شد امنیت سایه انداخت و هر کجا فتنه برپا شد بسیج آن را در نطفه خفه کرد.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در حال رشد و ترقی است، اظهارداشت: خدمت به مردم، دفاع از ارزش‌ها، امنیت، بصیرت و اشاعه روحیه مقاومت به سرتاسر جهان ثمره بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب زمان(عج) و قرارگاه عملیاتی سیدالشهدا(ع) اصفهان به سخنان امام راحل(ره) مبنی بر اینکه بسیج میقات پابرهنگان و لشگر مخلص خداست، اشاره و بیان کرد: بسیجی در راه خدا مبارزه می کند، از جان و مال و هستی خودش می‌گذرد، برای دنیای مردم مجاهدت می کند اما دنیا طلب نیست.

وی افزود: بسیج هشت سال در مقابل بزرگ ترین قدرت های استکباری ایستاد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز برای سازندگی کشور در کنار دولتمردان تلاش کرد و به عرصه‌های مدیریت کشور وارد شد.

حجت‌الاسلام صادقی افزود: در حوادث اخیر با اینکه بسیجیان هم به وضع موجود معترض بودند و از درد و رنج مردم به دنبال سوء مدیریت‌ها به ستوه آمده بودند اما گوش به فرمان ولایت صف خود را از آشوبگران جدا و با بصیرت و وحدت امنیت را در مدت کوتاهی برقرار کردند.

وی هوشیاری، نظم و مشارکت را از کارکردهای مهم بسیج برشمرد و افزود: بسیج درختی تنومند است که شهدا ریشه آن هستند. 
به گفته وی مادامی که پایگاه‌های بسیج در همه سطوح جامعه تقویت و بر اساس اقتضائات بروز شوند دشمن هرگز نمی‌تواند اهداف شوم خود را پیش ببرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب زمان(عج) با بیان اینکه بسیج یاری بخش ولایت و امامت است، افزود: از بسیج که با درایت امام راحل نهادینه شد باید مراقبت کرد چرا که در همه بزنگاه‌ها  یار صدیق نظام و انقلاب بوده است.

همزمان با هفته بسیج، همایش با شکوه اقتدار بسیج با حضور اقشار مختلف مردم و شماری از مسئولان در فریدن برگزار شد. در این همایش، بسیجیان در صفوف منظم و به هم فشرده و با سردادن شعارهای ضد استکبار مسیر ناحیه مقاومت بسیج  به سوی کانون جوانان سپاه فریدن را پیمودند.

فریدن با جمعیت افزون بر ۴۹ هزار نفر در ۱۴۰ کیلومتری غرب استان واقع است.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان مقاومت فریدن اصفهان امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاومت فریدن اصفهان امنیت مقاومت فریدن اصفهان امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان قضائی برای تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه شئون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را مورد توجه قرار دهند و همه تلاش خود را برای آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای‌ در نشست فصلی اعضای شورای‌عالی قوه قضائیه با رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های مراکز استان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد، با اشاره به عملیات غرورآفرین و ظفرمندانه «وعده صادق» در تنبیه جنایتکاران صهیونیستی، اظهار کرد: وعده صادق عملیات غرورآفرینی بود که همه دشمنان عَنود و شرور ما، نسبت به بی‌نظیر بودن آن اذعان کردند؛ این عملیات، تجلی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بر ارزش‌های متعالی دینی بود، لذا به سهم خود مجدد از سپاه پاسداران و تمام نیروهای مسلح که این مجاهدت بزرگ را آفریدند و قلوب مؤمنان را شاد کردند، سپاسگزاریم.

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به سمت معاون اول قوه قضائیه افزود: مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه از سمت خود در این مسئولیت استعفا داد و پس از پذیرش این استعفا به دلیل همان استدلالی که خودشان مطرح کردند، به سبب سلسله اختیارات، وظایف و مسئولیت‌هایی که برعهده معاون اول عدلیه چه در داخل و چه در خارج از دستگاه قضا، از حیث عضویت و حضور در جلسات و تصمیم‌گیری‌ها است، پس از مشورت‌های بسیار و جمع‌بندی‌هایی که منطبق با شاخص‌های مربوطه داشتیم، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی را به سمت معاون اولی منصوب کردیم.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به سوابق قضاییِ ارزنده حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اولِ تازه منصوب‌شده قوه قضائیه در استان‌های تهران، گلستان، قم، گیلان و خراسان رضوی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی به لحاظ سوابق، مدیریت، خلاقیت و ابتکار، شخصیتی توانمند است و اهل کار میدانی و تعامل است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای سالیان زیادی در استان قم در سمت ریاست دادگستری، مشغول خدمت بود و با مراجع عظام تقلید و مسئولان و مقامات در مرکز در ارتباط بود؛ در مدت کوتاهی هم که وی در استان خراسان رضوی حضور داشت، منشأ اثر بود، به گونه‌ای که مسئولان استان خراسان رضوی اصرار داشتند که آقای خلیلی در سمت ریاست دادگستری استان باقی بماند.

وی با اشاره به ابلاغ سندِ روزآمدشده تحول و تعالی قضائی و تشریح فرایند تدوین آن اظهار کرد: در تنظیم و تدوین سند تحول قضائی جدید که ابلاغ شده، از نقطه‌نظرات نخبگان و صاحب‌نظران در داخل و خارج از قوه قضائیه بهره گرفته شده است و امروز این سند باید مبنای تمام حرکت‌ها، تصمیمات و اقدامات ما در عدلیه باشد؛ همه مسئولان و مدیران در دستگاه قضائی در سطوح مختلف باید ملتزم به اجرای مفاد سند تحول باشند، همچنین باید این نکته را نیز متذکر شوم که در سند مزبور، تمهیدات لازم برای اصلاح در صورت نیاز، پیش‌بینی شده است.

قاضی‌القضات تاکید کرد: تمام مقامات و مسئولان قضائی در سراسر استان‌ها در همکاری با مقامات و مسئولان سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق شعار سال ناظر بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اهتمام تام و تلاش مضاعف داشته باشند و توجه کنند که در تحقق شعار سال، باید شاهد جهش باشیم و به پیشرفت معمولی اکتفا نکنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: هر استانی مسئله و مشکل خاص خود را دارد که ممکن است این مسائل و مشکلات، مُزمن باشد، لذا مسئولان قضائی استان‌ها با همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها در استان، ضمن احصاء این مسائل و مشکلات، برای رفع آن‌ها با لحاظ اولویت، تمهیدات و تدابیر مقتضی و منسجم را مد نظر قرار دهند و چنانچه نیاز دارند تا از مرکز و ستاد، اختیاری را به آن‌ها برای رفع آن مشکلاتِ مزمن، تفویض کنیم، مراتب را به سرعت اعلام کنند.

وی خطاب به تمام مقامات و مسئولان قضائی در سراسر کشور گفت: برای تحکیم آرامش و امنیت مردم و شهروندان در تمام شئون و ابعاد، اقدامات و تدابیر مقتضی را مورد توجه قرار دهید و همه تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف کنید.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: وظیفه تمام مسئولان و کارگزاران نظام آن است با همدلی و انسجام و وحدت هر چه بیشتر، در خدمت‌رسانی به نظام و مردم تلاش مضاعف کنیم، ایمان داریم و تجربه نیز ثابت کرده که هر گاه با وحدت و همدلی کاری را شروع کردیم، به موفقیت نائل شدیم و سال جاری نیز همین‌طور خواهد بود.

کد خبر 745701

دیگر خبرها

  • دستور اژه‌ای به مسئولان قضایی کشور درباره امنیتِ روان مردم
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • دستور رئیس دستگاه قضا برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • مسئولان قضائی تلاش خود را به تحکیم آرامش و امنیت مردم در همه ابعاد معطوف کنند
  • دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش و امنیت مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است