Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قزوین گفت: موکب‌داران اربعین در چندین مورد از حوادث غیر مترقبه اخیر در کشور نشان دادند حامیان مردم در جامعه هستند و می‌توانیم به عنوان نهادهای حمایتی در مواقع خاص روی آنها حساب کنیم. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در جمع خادمان موکب سیدالشهدا(ع) شهر نجف اشرف اظهار داشت: اربعین حسینی فرصتی شد تا فعالین اجتماعی و افرادی که توان حمایت و اجرای برنامه‌های عام المنفعه را دارند دور هم جمع شوند و با برپایی موکب‌ها در فرصت‌های گوناگون به کمک مردم بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:حضور این موکب‌ها در همایش بین المللی اربعین حسینی موجب شد تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در هر سال باشیم و خوشحالیم که پیاده‌روی اربعین حسینی امسال با مشارکت بیش از 50 کشور و حضور مسلمانان از سراسر دنیا برگزار شد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: خادمین و موکب‌داران استان قزوین نیز در این بین سهم خود را به خوبی ایفا کردند و شاهدهمراهی خوب این مردم و موکب داران در برگزاری آئین پیاده روی اربعین بودیم.

آیت‌الله عابدینی گفت: موکب‌های اربعین حسینی فرصتی را فراهم کرد تا همه علاقه‌مندان در این حوزه در کنار هم جمع شوند و ظرفیتی در حوزه حمایت از مردم در همه بخش‌ها ایجاد شود.

64 هزار زائر پاکستانی در موکب‌های خراسان جنوبی پذیرایی شدندگلستان| ظرفیت موکب‌ها می‌تواند در زمان حوادث به کمک مردم بیایداقدام جهادی موکب‌داران ایلامی در پذیرایی ‌از زائران اربعین الگوی تفکر جهادی است

وی افزود: کیفیت و کمیت اداره خدمات در این مسیر هر سال در حال افزایش است و امسال نیز با افزایش تجربه و توان این موکب‌ها  شاهد خدمت رسانی هرچه بهتر در این مراسم توسط موکب‌داران ایرانی بودیم که در کنار همتایان عراقی خود به زائرین خدمت ارائه کردند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: این موکب‍‌ها در زمان وقوع بحران در داخل کشور نیز همراهی خوبی با مردم و مسئولین داشتند و به دنیا ثابت کردند که می‌شود با ظرفیت و حمایت مردم برای خدمت رسانی به اقشار مختلف قدم برداشت.

آیت‌الله عابدینی گفت: این موکب داران با جمع آوری کمک‌های مردمی همراهی خوبی از خود نشان دادند و امروز به نهادهای مردمی حامی جمعه تبدیل شده‌اند که بسیار حائز ارزش و احترام است.

وی در پایان سخنان خود از همه خادمین موکب‌های اربعین حسینی قدردانی و تصریح کرد: خادمین اربعین حسینی باید تلاش کنند تا در طی سال برنامه‌ریزی برای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به زائرین صورت گیرد و در مواقع لزوم نیز به خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی بپردازند.

انتهای پیام/ ت

R41364/P1336/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • محورهای کمیته پزشکی قانونی کنگره سلامت اربعین تصویب شد