Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با بیان اینکه تصویب منطقه آزادتجاری اینچه‌برون فرصت خوبی برای توسعه استان گفت: منطقه آزاد اینچه‌برون موقعیت مناسبی برای ایجاد یک شهر هوشمند از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد. ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس عصر امروز در مراسم افتتاح مدرسه اشتغال استان اظهارداشت: مدیران بنگاه‌های اقتصادی همواره به دنبال نیروی کار توانمند و کاردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دانشگاه‌ها آموزش‌های تئوری خوبی به دانشجویان داده می‌شود اما نمی‌تواند آنان را برای ورود به بازار کار آماده کند.

وی گفت: به رغم تلاش‌هایی که انجام شده دانشگاه‌ها هنوز هم فاصله زیادی با صنعت دارند. این در حالی است که در کنار صنایع بزرگ در کشورهای دیگر واحدهای تحقیق و توسعه وجود دارد و به دانشگاه‌ها نیز سفارش پایان‌نامه داده می‌شود.

استاندار گلستان با بیان اینکه 70 هزار بیکار در استان وجود دارد، گفت: یکهزار و 300 بنگاه تولیدی و 80 هزار دانشجو در استان داریم. در هر بنگاه دست‌کم به چند نیروی کاردان و ماهر نیاز است و مدرسه اشتغال می‌تواند در کاهش بیکاری استان موثر باشد.

وی با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: این شرکت‌ها هزینه‌ها را کاهش، بهره‌وری را افزایش و میزان تولید را ارتقا می‌دهند.

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد انزلی معرفی شدتوسعه گردشگری در منطقه آزاد انزلی زمینه‌ساز رونق اقتصادی گیلان است‌ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان چه زمانی اجرایی می‌شود؟

حق‌شناس با بیان اینکه تصویب منطقه آزادتجاری اینچه‌برون فرصت خوبی برای توسعه استان گفت: هفته گذشته و پس از رفع ایرادات شورای نگهبان لایحه منطقه آزاد اینچه برون در مجلس به تصویب رسید و به زودی به استان ابلاغ می‌شود.

وی بیان داشت: منطقه آزاد اینچه‌برون ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و هزینه‌ استقرار شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری در این منطقه پایین‌تر از سایر مناطق است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اینچه‌برون موقعیت مناسبی برای ایجاد یک شهر هوشمند از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد. راه‌اندازی کارخانه‌های نوآوری می‌تواند در استان اشتغال و ارزش افزوده ایجاد کند.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۰۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن ظهیرنژاد افزود: این تعداد کنتور هوشمند ، با وجود مشکلاتی از جمله ، هزینه بالای خرید کنتور ، عدم توانایی و استطاعت مالی کشاورزان ، خرده مالکی بودن اراضی و سایر مشکلات در تامین منابع مالی ، نصب و راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد کنتور طی سال گذشته نصب شده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • استاندار گلستان: عملیات وعده صادق اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به دنیا نشان داد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • رژیم صهیونیستی تنبیه شد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند